וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "היה מרגש". מוריניו האשים את סרחיו ראמוס

הפורטוגלי של ריאל לא חגג את הגול מול האקסית יונייטד. מוריניו ביקר את הבלם. פרגוסון: "כשהכדור אצל רונאלדו, אתה מתפלל"

משחקי שמינית גמר ליגת האלופות הערב (רביעי) הסתיימו אולי ללא הכרעה, אבל המנצחים הגדולים הם הצופים, שנהנו משני משחקי כדורגל אטרקטיביים שמבטיחים כדורגל טוב ומתח רב גם בגומלין. ריאל מדריד לא הצליחה לנצח את מנצ'סטר יונייטד בבית, ונפרדה ממנו ב-1:1. דני וולבק העלה את האנגלים ליתרון, לפני שכריסטיאנו רונאלדו איזן בהופעה הראשונה שלו מול קבוצתו לשעבר. דויד דה חאה הצטיין ומנע מהבלאנקוס הכרעה במחצית השנייה. במקביל, דורטמונד חילצה 2:2 בדונבאס ארינה של שחטאר דונייצק, הודות לשער שוויון של מאטס הומלס בדקה ה-87.

אלכס פרגוסון מאמן מנצ'סטר יונייטד עם כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
ניפגש באולד טראפורד. כריסטיאנו רונאלדו עם אלכס פרגוסון/רויטרס

השחקן הכי נרגש על כר הדשא היה ללא ספק כריסטיאנו רונאלדו, שכבש את השוויון מול האקסית ולא חגג: "יונייטד עשתה לנו בעיות. לא חגגתי את השער, כי יונייטד זה בית, ששיחקתי בו שש שנים והגעתי אליו ממש כשהייתי ילד. אני רוצה לנצח, אבל מכבד מאוד את האנשים ביונייטד. יצרנו הזדמנויות, אבל לא ניצלנו אותן, המפגש פתוח לחלוטין. נגיע לאולד טראפורד ואנחנו יכולים לעבור לשלב הבא גם שם. לא צריך לשנות את התוכנית שלנו, כי אנחנו תמיד רוצים ליזום. נלך לאנגליה כדי לנצח".

ז'וזה מוריניו לא דיבר בבירור על אכזבה ואמר בסיום: "התוצאה הזו היא לא הפתעה, ההתמודדות הזאת תגיע צמודה עד לרגע האחרון. זה 50-50, אבל אנחנו בהחלט יכולים לכבוש יותר משער אחד באולד טראפורד. השחקנים נתנו הכל. התחלנו טוב, הייתה לנו הזדמנות מצוינת כשהכדור פגע בקורה ובפעם הראשונה שהם הגיעו לחצי שלנו, הם כבשו. זו סיטואציה לא פשוטה לשחקנים".

מוריניו האשים בצורה ישירה/עקיפה את סרחיו ראמוס בספיגת השער הראשון, לאחר שהבלם היה זה שאיבד את דני וולבק בשער של יונייטד בקרן. "אנחנו מתאמנים קשה, עוברים בווידאו על הנקודות החזקות של היריב, אבל כשאתה מפסיד בקרב אחד על אחד, כל הסדר משתבש. התחלנו את המשחק טוב, אבל הם כבשו מהמצב הראשון שלהם", אמר מוריניו. ראמוס עצמו הודה כי "וולבק גבר עליי באותו רגע, אבל לא צריך להאשים אף אחד. שיחקנו מצוין, שלטנו במגרש".

צ'אבי אלונסו הוסיף: "השער שספגנו היה בלתי צפוי. יכול היה להיות יותר טוב, אבל גם יותר גרוע. נגיע כדי לנצח את המשחק הבא, זו הדרך היחידה שאנחנו מכירים". לגבי מצבו הבריאותי, אחרי שעבר מבחן כשירות לפני שקיבל את האישור לפתוח בהרכב, אמר: "התקשיתי, לא היה פשוט, אבל זה לא תירוץ".

אגב, עיתוני ספרד טענו בגאווה ש"דויד דה חאה הציל את יונייטד", וטענו כי שחקני ריאל "סחטו ממנו הצלות מדהימות".

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. GettyImages
מאוכזב? אני? מה פתאום. ז'וזה מוריניו/GettyImages

הכובש של יונייטד, דני וולבק, אמר: "ידעתי לאן ווין רוני יגביה ולמזלי הצלחתי למצוא את הרשת. הברנבאו הוא אצטדיון נהדר, אבל באנו כדי לשחק כמו שצריך ולא רק ליהנות מהחוויה".

רובין ואן פרסי, שיכול היה לסיים לפחות עם שער אחד, אבל מצא את המשקוף וראה כדור שלו נהדף מהקו על ידי צ'אבי אלונסו, הוסיף: "היו לנו כמה מצבים מצוינים, אבל היינו קונים 1:1 לפני המשחק. זה היה משחק נהדר עבור הצופים. יש לנו יתרון קטן לקראת הגומלין, אבל ברמות האלה בית וחוץ לא משנים כמעט בכלל. זו רק המחצית ונצטרך להיות מוכנים למחצית השנייה".

סר אלכס פרגוסון סיכם: "אנחנו חייבים להיות מרוצים מהתוצאה. זה לא יהיה פשוט, אבל בהחלט בהישג יד לעבור לשלב הבא. דה חאה סיפק כמה הצלות ענקיות וגם יצרנו לא מעט מצבים בעצמנו. אני חושב שנכבוש באול טראפורד".

לגבי השער של רונאלדו, פרגי שפע מחמאות: "איזו נגיחה, לא להאמין. אי אפשר לעצור את זה. הקפיצה שלו והיכולת להישאר באוויר. שאלתי במחצית את אברה 'למה לא עצרת אותו?' ואז ראיתי את ההילוך החוזר וחשבתי 'על מה אני מדבר?'. אבל בגדול, עשינו עבודה טובה מאוד בהגנה על כריסטיאנו. אני חושב שהיה לו קשה לשחק נגד הקבוצה הקודמת שלו והיו לא מעט רגשות בעניין הזה, אבל הוא עדיין היה איום גדול עבור ריאל. כשהוא מקבל את הכדור, אתה בעיקר מתפלל".

רובין ואן פרסי מנ'צסטר יונייטד מקבל צהוב מהשופט פליקס בירץ'. רויטרס
גם הוא יודע: זה היה משחק מצוין עבור הצופים. רובין ואן פרסי/רויטרס

בדורטמונד היו כמובן שבעי הרצון מה-2:2 בדונייצק. כובש שער השוויון של השוורצגלבן, מאטס הומלס המצוין, שכיפר על הטעות שלו בשער השני של שחטאר, אמר בסיום: "לפי הדרך בה התפתח המשחק, תיקו בהחלט מספק. השוויון היה חשוב מאוד ועכשיו 0:0 יספיק לנו. היו לנו כמה רגעים בעייתיים בהגנה, אבל נגד קבוצה כל כך התקפית כמו שחטאר, אין סיכוי שזה לא יקרה".

המאמן יורגן קלופ לא הסתיר את שביעות רצונו: "אני מאוד מרוצה מהתוצאה, זה הר געש כאן. אובדן הריכוז בהגנה זה דבר שייכול לקרות, אבל הקבוצה חזרה פעמיים כמו גדולה".

מאטס הומלס שחקן דורטמונד. AP
כיפר על הטעות. מאטס הומלס/AP

דריו סרנה, הקפטן של שחטאר שכבש את השער הראשון בבעיטה חופשית, סיכם: "איבדנו ריכוז בדקות הסיום של המחצית הראשונה ובדקות הסיום של המחצית השנייה. אני לא מרוצה מהתוצאה, אבל יש לנו את הזכות לצפות לנצח בדורטמונד, למרות שכרגע הם הפייבוריטים. זה היה בסך הכל המשחק הראשון שלנו השנה. אנחנו מתקדמים".

הארמני הנריק מחטריאן הצטרף לדברי חברו: "היה חסר לנו ריכוז בדקות הסיום, כנראה חשבנו שכבר ניצחנו את המשחק. המעבר שלנו מהגנה להתקפה היה איטי, אבל יש לנו עוד שלושה שבועות של אימונים לפני המשחק הבא, וגם משחק ליגה שיעזור לנו. נגיע מוכנים לגומלין".

דריו סרנה שחקן שחטאר דונייצק חוגג שער. רויטרס
מדבר בקול רם על ניצחון בדורטמונד. דריו סרנה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully