וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה דמאיו: "אפשר להילחם על התואר העונה"

13.2.2013 / 23:06

מנכ"ל בני יהודה מביט גם אל עבר העונה הבאה: "קשטן העביר לי רשימת שחקנים. רוצים להגיע לשלב הבתים בליגה האירופית"

one

כשהיא עם שלושה ניצחונות רצופים ונמצאת במקום הרביעי שעשוי להוביל לאירופה בעונה הבאה, בני יהודה כבר מתחילה לחשוב על העונה הבאה. מנכ"ל הקבוצה משה דמאיו התראיין היום (רביעי) באתר הרשמי של המועדון והתייחס לניתוח העונה שחווים הזהובים עד כה: "בניגוד לשנים הקודמות, אני לא מסכים שהעונה הזו התחילה לא טוב. לדעתי התחלנו את העונה בצורה סבירה. ההבדל המשמעותי מעונות קודמות, מבחינתי, הוא שהעונה הצלחנו להתמודד עם 'הקבוצות הגדולות' בצורה מרשימה, אבל הפסדנו נקודות בצורה מרגיזה דווקא לקבוצות שנחשבות חלשות מאיתנו. זה גרם לתסכול גדול מאוד אצל כולנו".

יו"ר בני יהודה, משה דמאיו. קובי אליהו
"ההבדל המשמעותי מעונות קודמות, מבחינתי, הוא שהעונה הצלחנו להתמודד עם 'הקבוצות הגדולות' בצורה מרשימה, אבל הפסדנו נקודות בצורה מרגיזה דווקא לקבוצות שנחשבות חלשות מאיתנו". משה דמאיו/קובי אליהו

דמאיו סיפר על תחושותיו אחרי ההדחה מגביע המדינה, ואמר: "ההפסד בגביע זה פצע שעדיין לא נרפא אצלי, פצע שייקח לו עוד הרבה זמן להגליד. חשבתי שאנחנו צריכים להגיע לשלבים הרבה יותר גבוהים במפעל הזה, אבל לצערי זה נגמר מוקדם מדי (עם הדחה להפועל חיפה, ר.ב). היה קשה לי להתמודד עם ההדחה, אבל אני תמיד זוכר שזה הכדורגל. במקרה הזה יצא לנו לגלות את הצד העצוב יותר בענף. בימים שאחרי המשחק היו לנו הרבה שיחות עם השחקנים. ביום שישי שאחרי הייתה אסיפה קשה מאוד. לא היה שחקן אחד שיצא נקי מביקורת. בשבת הייתה הפגנה של האוהדים, שמחו נגד כולנו. בשיחות עם השחקנים הסברנו להם ש'זכינו בצדק' במחאת האוהדים, והבהרנו להם שעכשיו מוטלת עלינו החובה לנסות ולתקן את ההפסד בגביע, דרך הליגה.

"גם העונה יש לנו שאיפות גבוהות בליגה. בשלב ראשון אנו מקווים להבטיח את השתתפותנו בפלייאוף העליון, ובהמשך הכל פתוח. הפלייאוף הולך להיות מרתק, עם המון משחקים טובים ואני בטוח שצפוי לכולנו כדורגל מעניין וטוב. זה חשוב שבני יהודה תהיה פקטור רציני במאבקי הצמרת, עד סוף העונה. אני מאמין שבמידה וננצח ביום שני את מכבי ת"א בבלומפילד ואם מכבי ימעדו עם עוד הפסד קטן עד לתחילת הפלייאוף, נוכל להגיע למצב שבו כל הקבוצות בפלייאוף מתמודדות על התואר, ובני יהודה לוקחת חלק במאבק. עוד אפשר להתמודד העונה על התואר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאמן בני יהודה, דרור קשטן. קובי אליהו
"אני בטוח שהעונה וגם בעונה הבאה הוא יביא אותנו להישגים משמעותיים". דרור קשטן/קובי אליהו

דמאיו התייחס גם לביקורת על ההכנה הכושלת לאירופה וחוסר ההצלחה להגיע לשלבים המשמעותיים יותר במפעל, והסביר: "אנחנו עוברים תהליך מאוד משמעותי באירופה. בשנה הבאה, אם נזכה בכרטיס לאירופה, כנראה שנהיה מדורגים בסיבוב השלישי ונקבל קבוצה שעל הנייר נחשבת לפחות טובה מאיתנו. עם קצת מזל ועם קבוצה טובה שנעמיד בקיץ, אני בטוח שנוכל להגיע לשלב הבתים בליגה האירופית. זה החלום של כולנו".

מנכ"ל בני יהודה השיב לדברי האוהדים שהתקוממו גם על הסעיף בחוזה של רפי דהן ויגיל ביטון, לפיו שני השחקנים לא יוכלו להשתתף במשחקים מול מכבי תל אביב: "החתמנו שני שחקנים ממכבי תל אביב שהשתלבו בצורה נהדרת בקבוצה. לצערי, מכבי תל אביב ומכבי חיפה קיבלו העונה החלטה שהשחקנים המושאלים שלהם לא ישחקו נגדם. כתוצאה מכך, יגיל ביטון, רפי דהן וגם אנחנו כמועדון חתומים על כך. השחקנים חתומים על הסכם בו נכתב במפורש שבמידה והשניים ישחקו מול מכבי תל אביב, הם ישלמו קנס של 300 אלף שקל".

דמאיו התייחס גם לנושא פדרו גלבאן, שמבוקש בליגה הסינית: "אני שומע דיבורים על כך שעניין מכירתו של גלבאן לסין היה ספין תקשורתי שלי. חשוב לי להציג בפניכם את תשובתנו לקבוצה הסינית שביקשה את שירותיו באופן מיידי. קיבלנו החלטה לדחות את בקשתם לשחרר את פדרו כי אנחנו לא יכולים להביא שחקן אחר במקומו העונה. אנחנו נמצאים בנקודה קריטית של העונה, וכמועדון חשוב לנו מאוד שפדרו יישאר איתנו. ברור שהייתי רוצה לראות את פדרו ממשיך בבני יהודה, אבל ההחלטה של השחקן (בקיץ הקרוב, ר"ב) היא לעזוב את ישראל".

שחקן בני יהודה, פדרו גלבאן. ברני ארדוב
"ההחלטה של השחקן היא לעזוב את ישראל". פדרו גלבאן/ברני ארדוב

דמאיו מתייחס גם לדרור קשטן, שזוכה העונה ליחס לא פשוט מהאוהדים: "כואב לי מאוד על העוול שנעשה לקשטן כי מדובר באדם יקר מאוד. דרור לא צריך להוכיח לאף אחד כמה כדורגל וכמה ניסיון יש לו. למרות גילו המתקדם, מדובר במאמן ענק ורעב מאוד להצלחה. אני בטוח שהעונה וגם בעונה הבאה הוא יביא אותנו להישגים משמעותיים". דמאיו לא משאיר מקום לספקות לגבי זהות המאמן לעונה הבאה: "קשטן חתום לשנתיים וכבר עכשיו אנחנו עובדים על העונה הבאה. קשטן העביר לי רשימה של שחקנים שהוא רוצה וברור שיש כמה שחקנים שהחוזה שלהם לא יחודש. נבצע ריענון בסגל".

המנכ"ל אישר גם את נושא עתידו של קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שקיבל הצעה להארכת חוזה לשנתיים, כפי שפורסם בוואלה! ספורט: "אני יכול לומר לאוהדים שכבר עכשיו אנחנו מנהלים משא ומתן מתקדם עם 'קוסטה' לעוד שנתיים, וכך גם עם גל כהן. אנחנו מאוד מעוניינים ששני השחקנים האלה יישארו איתנו ואנחנו לא מחכים לרגע האחרון. אני מאמין שכבר בתקופה הקרובה נחתום איתם על חוזה חדש".

לקראת המשחק הקרוב נגד מכבי תל אביב ביום שני, פנה דמאיו לקהל, ואמר: "אני מבקש מכל האוהדים שלנו להגיע למגרש ולתמוך בקבוצה בדרבי מול מכבי תל אביב. אני בטוח שעכשיו, כשאנחנו נראים טוב ועשינו תוצאות מדהימות בשלושת הניצחונות האחרונים שלנו, המון אוהדים יבואו למשחק ויפגינו תצוגת עידוד יפה מאוד". בקבוצה מעריכים שלפחות 10 אלף צופים יגיעו למשחק בבלומפילד וכי האיצטדיון יהיה כמעט מלא לראשונה העונה. אוהדי מכבי תל אביב התנפלו על הכרטיסים ליציעים 8, 10 ו-11 אחרי הניצחון בדרבי.

אוהדי בני יהודה. ברני ארדוב
"אני בטוח שעכשיו, כשאנחנו נראים טוב ועשינו תוצאות מדהימות בשלושת הניצחונות האחרונים שלנו, המון אוהדים יבואו למשחק ויפגינו תצוגת עידוד יפה מאוד". אוהדי בני יהודה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully