וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב הודחה מגביע האתגר

הצהובים, עם אוסקר גרסיה וייני ביציע, הפסידו גם בגומלין רבע הגמר, 3:1 לדוקלה ליברץ הצ'כית. בר נצר: "טעם של החמצה"

אכזבה גדולה למכבי תל אביב, שהודחה הערב (רביעי) מגביע האתגר האירופי בכדורעף לאחר הפסד ביתי בשלב רבע הגמר לדוקלה ליברץ הצ'כית בארבעה מערכות (25:19, 25:19, 20:25, 22:25).

הצהובים, שזכו לתמיכה נאה ביציעים, בין היתר ממאמן קבוצת הכדורגל המחויך אוסקר גרסיה והקפטן שרן ייני, הפסידו גם במשחק הראשון מול הצ'כים האיכותיים, בחוץ בשלוש מערכות. לכן, הם היו חייבים ניצחון היום כדי להשיג מערכת זהב, שתיתן להם צ'אנס להעפיל לארבע הגדולות, מעמד אליו הגיעו בעונה שעברה. כאמור, זה לא הצליח.

ניקולס אפרון שחקן מכבי תל אביב בכדורעף חוגג נקודה. מגד גוזני
נגמר החלום האירופי. ניקו אפרון/מגד גוזני

בשתי המערכות הראשונות האורחים הצליחו לייצר בריחה קלה באמצע המערכה והצהובים, שנראו מעט רדומים, לא הגיבו והפסידו. המערכה השלישית הייתה הטובה של מכבי תל אביב והיא ניצחה בה, אבל עוד כמה טעויות במאני טיים הכריעו את המשחק לרעתה.

המאמן זהר בר נצר אמר בסיום: "חבל מאוד. נתנו מערכה שלישית ורביעית מצוינת, אבל הם עשו לנו כמה אייסים וחזרו למשחק. טעם של המחצה, רצינו לקחת את המשחק לפחות למערכה חמישית. היה הרבה מתח וכולם מאוד רצו, אבל לא שיחקנו, לא עשינו הגנה. היינו צריכים את האנרגיות שהיו לצ'כים. יש לנו שבוע להתכונן למשחק נגד הוד השרון, חשוב לנו להבטיח את המקום השני בליגה כדי לארח בפלייאוף. קרב האליפות יהיה מלחמה גדולה".

זוהר בר נצר מאמן מכבי תל אביב כדורעף. ברני ארדוב
מאוכזב, אבל יתרכז בליגה. בר נצר/ברני ארדוב

אמש נערך המחזור ה-16 בליגת העל ובסיומו שבה מכבי הוד השרון למקום השני בטבלה, עם נקודה יותר ממכבי תל אביב, לאחר שהדאבליסטית הפסידה את משחק העונה למטה אשר/עכו ביום שבת האחרון.

הוד השרון עמלה ארוכות, אבל הצליחה לנצח 2:3 בחוץ את אליצור כרמיאל (19:25, 22:25, 25:15, 25:23, 7:15). במשחק נוסף, מנשה/חדרה/עמק חפר, שנמצאת בכושר מצוין, ניצחה 0:3 את הפועל ירושלים. אחרי שתי מערכות קלות (16:25, 17:25), השלישית הייתה דרמטית במיוחד והסתיימה ב-29:31 משוגע למארחים.

בסוף השבוע הקרוב ייערך המחזור ה-17. הפועל ירושלים תארח את כרמיאל (שישי, 13:00, חוות הנוער), מכבי הוד השרון את הפועל מטה אשר/עכו המוליכה (שישי, 15:00, עתידים) והפועל כפר סבא את מנשה/חדרה/עמק חפר (שבת, 19:00, בר לב). מכבי תל אביב תנוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully