וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גילי ורמוט ינותח, חשש שגמר את העונה

הקשר יעבור ניתוח בשריר, יחמיץ בוודאות את יתר משחקי העונה הסדירה, ואמר: "זו תקופה קשה גם באופן אישי וגם לקבוצה"

one

אם לא די בצרות שפוקדות בימים האחרונים את הפועל תל אביב, נראה שבקבוצה יצטרכו להתמודד עם חדשות לא פשוטות: גילי ורמוט הפצוע יחמיץ בוודאות את ארבעת המחזורים האחרונים של העונה הסדירה, ועדיין לא ברור האם בכלל יוכל לשוב לשחק העונה במשחקי הפלייאוף.

שחקן הפועל תל אביב, גילי ורמוט. ברני ארדוב
ינסה לחזור למשחקים האחרונים העונה. גילי ורמוט/ברני ארדוב

ורמוט כתב בדף הפייסבוק שלו: "לצערי קיבלתי היום בשורה לא קלה שאצטרך לעבור ניתוח בשריר על מנת שאוכל להבריא ולחזור לשחק. אני מקווה לחזור לשחק את המשחקים האחרונים של העונה. זו תקופה קשה גם באופן אישי וגם לקבוצה". הקשר התייחס גם למצבם הקשה של האדומים, וכתב: "הכי חשוב כרגע שנחזור למסלול הניצחונות. אני סומך על החברים שיידעו לצאת מהמצב הלא נעים הזה שנקלענו אליו, וניצחון בשבת זו התרופה הכי טובה. בשורות טובות לכולם! יאללה הפועל".

למרות הבשורות הרעות עליהן מדבר ורמוט, לצוות הרפואי של הפועל תל אביב בראשות ד"ר משה לוינקוף עדיין לא הגיע שום מסמך רפואי המעיד על מצבו של השחקן. כרגע ההמלצה לניתוח ניתנה לשחקן על ידי פרופסור מרטנס הבלגי, איתו הוא התייעץ.

ורמוט, 27, שב להפועל תל אביב העונה לאחר עונה מתסכלת בקייזרסלאוטרן הגרמנית ודה חראפשחאפ ההולנדית, אבל הספיק לשחק רק שבע פעמים העונה בגלל מכת פציעות. במאזנו שער אחד, שבניצחון על מ.ס אשדוד 1:2, ובישול אחד. המשחק האחרון של ורמוט היה לפני למעלה מחודשיים ב-0:0 הביתי עם הפועל עכו וכעת, כאמור, לא ברור אם וכאשר ישוב הקשר העונה למגרשים.

לעניין אחר, השוער בוריס קליימן, שענד לדין לאחר שבעט בשלט הפרסומת לאחר ההרחקה במשחק מול מכבי נתניה (3:0), ספג עונש הרחקה ממשחק אחד ונקנס ב-1,500 שקל. קליימן כבר ריצה את העונש בדרבי התל אביבי ולכן הוא יעמוד לרשותו של יוסי אבוקסיס במשחק הבית הקרוב נגד עירוני קרית שמונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully