וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביך: שחקני הופנהיים התחפשו ונעצרו בשירותי הגברים

טוביאס וייס וטים ויזה רצו לפרוק פורקנם מהעונה המסויטת של הופנהיים, אך נעצרו באופן ביזארי במיוחד. ויזה: "זו אי הבנה"

ימים קשים עוברים על הופנהיים. הקבוצה הגרמנית כבר הספיקה לפטר ולמנות מאמן חדש תוך כדי העונה, לרשום מאזן עלוב של 16 נקודות ב-21 משחקי בונדסליגה, שמעמיד אותה במקום ה-16 בלבד בבונדסליגה ובסכנת ירידה ממשית. אך אירוע ביזארי כמו זה שקרה לשני שחקניה, טים ויזה וטוביאס וייס, הוא באמת שיא השיאים.

הקשר והשוער רצו לפרוק את פורקנם ולבלות מעט בעיצומה של העונה השחונה של הופנהיים, ועשו זאת בדרך מקורית למדי: כשהם מחופשים כאיש מערות וכאסיר. כמה חבל שזמן קצר לאחר שהחלה המסיבה בה תכננו לבלות את הלילה, הם כמעט והפכו לאסירים של ממש.

השניים השתכרו, חגגו ונעצרו על ידי המשטרה לאחר שהתפרעו, לא פחות ולא יותר, בשירותי הגברים במקום. שוטר שהיה במקום סיפר ל'בילד' הגרמני: "דרשנו מהם לעזוב מיידית את המקום, לאחר תלונות של אנשים שהיו במקום על התפרעות. ההתנהגות שלהם הייתה גסת רוח, אבל למזלם לא תוגש נגד תלונה".

וייס ניסה להסביר את האירוע ההזוי: "הייתה שם אי הבנה. שירותי הנשים היו מלאים, אז לקחתי את חברה שלי לשירותי הגברים. כתוצאה מכך האבטחה התערבה ונכנסה למקום. שם כל הבעיות התחילו. טוביאס ואני מודעים לכך שעשינו טעות. אני רוצה להתנצל בפני המועדון ובפני חבריי לקבוצה". בתגובה, המועדון קנס את השניים בסכום שלא פורסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully