וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: יובל נעים יעמוד על הקווים מול אשדוד

13.2.2013 / 12:07

לאחר הסחבת שגרמה למאמן להעביר 2 משחקים מהיציע, חוזהו עבר בבקרת התקציבים. תמיר כחלון יחליף את טגה בהרכב

מאמן הפועל עכו יובל נעים יעמוד על הקווים במשחק הקרוב של הקבוצה, ביום שבת הקרוב, מול מ.ס אשדוד. לאחר שחוזהו של נעים, שמונה זה מכבר למאמן הקבוצה לא עבר בבקרת התקציבים, אתמול (שלישי) נרשמה פריצת דרך בנושא, לאחר מאמצים גדולים של עכו מול הבקרה. היום נודע סופית כי חוזהו של נעים עבר, וכעת הוא יוכל לעמוד על הקווים ולהדריך את הקבוצה.

מאמן הפועל עכו יובל נעים צועק ביציע. רוני לבנה
חוזר לקווים. נעים ביציע מול באר שבע/רוני לבנה

בעקבות הסחבת בעניין חוזהו של נעים בבקרה, המאמן עמד ביציע בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה, נגד קרית שמונה (שהסתיים ב-1:1) ונגד הפועל באר שבע בחוץ (שהסתיים ב-0:0) במחזור האחרון. עכו עשתה מאמצים גדולים מול הבקרה וכרגע נראה שנמצא הפיתרון, והחוזה של המאמן צפוי להיות מאושר ביממה הקרובה, מה שיאפשר לו לעמוד על הקווים מול מ.ס אשדוד בשבת הקרובה.

יובל נעים (45) שיחק במרבית הקריירה שלו בהפועל רמת גן ואת קריירת האימון שלו הוא החל במכבי רמת עמידר בשנת 2001. אחרי שלוש שנים הוא קיבל את הצ'אנס שלו בהפועל רמת גן ועבד שם במשך חמש שנים. בקיץ 2010 הוא עבר לבני סכנין ומשם נדד להפועל פתח תקוה. הקבוצה האחרונה שלו הייתה בית"ר ירושלים, אותה עזב בפברואר 2012.

שחקן הפועל עכו, תמיר כחלון. אדריאן הרבשטיין
חוזר הישר להרכב. כחלון/אדריאן הרבשטיין

בצד המקצועי, תמיר כחלון יחליף את אמייה טגה הפצוע בהרכב במשחק הקרוב. כחלון נפצע ונעדר משני המשחקים האחרונים, אך יחזור הישר להרכב, לאחר שטגה עצמו נפצע מול הפועל באר שבע. זה השינוי היחיד שמסתמן בהרכב של עכו לקראת המשחק, בהשוואה למשחק האחרון מול הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully