וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו גורש: "אנחנו כבר לא רכים כמו שהיינו בעבר"

קפטן עכו מרוצה מהתיקו בבאר שבע: "מאז שיובל הגיע יש שינוי בגישה". בקבוצה מאמינים שחוזהו של המאמן יופקד שבוע

one

למרות שהמאזן מראה על משחק מספר 16 ברציפות ללא ניצחון, הפועל עכו לא עזבה אתמול (שבת) את איצטדיון וסרמיל באכזבה גדולה. הקבוצה סיימה ב-0:0 מול הפועל באר שבע, ואחרי שבמחצית הראשונה הקבוצה של אלישע לוי הייתה זו ששלטה, עכו הגיעה למספר מצבים במחצית השנייה, אבל לא הצליחה לנצל אותם. יובל נעים, שחוזהו טרם עבר בבקרת התקציבים, העביר את ההוראות לשחקניו מהיציע.

מאמן הפועל עכו יובל נעים צועק ביציע. רוני לבנה
למרות הכל, מרוצה. נעים/רוני לבנה

עכו רחוקה בסך הכל שתי נקודות מהפועל רמת גן שנמצאת מעל הקו האדום, ועד לסיום העונה הסדירה ימתינו לה אשדוד והפועל חיפה בבית, הפועל רמת גן בחוץ והפועל תל אביב בבית. בינתיים בעכו מאמינים שחוזהו של נעים יופקד כבר בתחילת השבוע בבקרה כך שהוא יוכל סוף סוף לעמוד על הקווים ולחלק הוראות לשחקניו.

מי שאמור לשוב אל ההרכב בשבוע הבא הוא תמיר כחלון שסבל ממתיחה שגרמה לו להיעדר משני המשחקים האחרונים. אמייה טגה נפצע במהלך המשחק, אבל הוא אמור לשחק. נמניה ארסנייביץ', החלוץ הסרבי שהצטרף לאחרונה, היה בתוכנית המשחק, אבל הוא חלה בשפעת ולכן כלל לא עלה כמחליף. בקבוצה היו שבעי רצון מתפקודה של חוליית ההגנה, שבשני המשחקים האחרונים הוציאה כדור אחד בלבד מהרשת. "כנראה שהשחקנים הפנימו שאנחנו קבוצת תחתית", אמר גורם בקבוצה. "אין לנו את הפריבילגיה לשלוח כל הזמן הרבה שחקנים קדימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן הפועל עכו, תמיר כחלון. אדריאן הרבשטיין
מחכים בקוצר רוח שהוא יחזור. כחלון/אדריאן הרבשטיין

מי שמרוצה מהשינוי שעברה הקבוצה בשבועות האחרונים הוא הקפטן דודו גורש, שאמר לוואלה! ספורט: "מבחינתנו זה היה תיקו חשוב מאוד. אנחנו נמצאים במאבקים על החיים שלנו ונקודה בבאר שבע היא מאוד יקרה. אנחנו יוצאים לעוד 2-3 משחקים שאולי יכריעו את הגורל של כל העונה, ולהגיע אליהם אחרי תיקו בבאר שבע זה בסדר גמור".

על השינוי מאז עידן שמעון הדרי, אמר הקפטן: "תוכנית המשחק שלנו הייתה קודם כל לא לספוג כי בשבועות האחרונים הקבוצה הייתה רכה מדי ותיקנו את זה. אנחנו קודם כל קבוצת הגנה, ניסינו לעקוץ וכמעט עשינו את זה. אפשר לראות שבשבועיים האחרונים מאז שיובל הגיע שנעשה שינוי בגישה של הקבוצה, שהבינה שהיא עם הגב אל הקיר ונלחמת על החיים שלה. המשחקים הקרובים שלנו יהיו קריטים".

דודו גורש שוער הפועל עכו. ברני ארדוב
במאבק על החיים שלהם. גורש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully