וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתובות נאצה במשרדי מכבי תל אביב: "פניני לגז"

13.2.2013 / 9:47

אחרי שהפועל תל אביב בכדורגל נענשה על שלט דומה, הופיעה הכתובת גם במשרדי קבוצת הכדורסל. תלונה הוגשה במשטרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עוד תגובה קיצונית ואלימה. הכתובת במשרדי מכבי תל אביב/מערכת וואלה, צילום מסך

אלמונים ריססו כתובות נאצה על קירות משרדי מכבי תל אביב בכדורסל. במועדון הצהוב הופתעו הבוקר (רביעי) לגלות על קירות המשרדים את הכתובת "פניני לגז", וההערכה הטבעית היא שמדובר באוהדי הפועל תל אביב, שכתבו דברי גנאי נגד הקפטן לשעבר של מכבי תל אביב. תלונה הוגשה למשטרה.

כידוע, רק אתמול בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הטיל על הפועל תל אביב עונש של שלושה משחקי רדיוס עם קהל וקנס את המועדון, וזאת בעקבות שלט דומה של האוהדים - "פניני לגז" - במהלך משחק של האדומים באשדוד, שאירע ימים ספורים אחרי התקרית המפורסמת של גיא פניני עם שחקן הפועל תל אביב בכדורסל יונתן שולדברנד. כזכור, פניני נראה במצלמות הטלוויזיה כשהוא מקלל את שולדברנד ומסנן לעברו "נאצי, סרטן בראש", ומאז הפך לדמות שנואה בקרב אוהדי הפועל תל אביב.

ממכבי תל אביב נמסר: "מסתבר שכל הפעולות שנעשות למיגור האלימות המילולית, שבעקבותיה באות תופעות איומות ונוראות – כמו מקרה ההצתה במשרדי בית"ר ירושלים, ריסוס כתובות נאצה ועוד – לא מלמדות לקח את האחראים לדבר וניתן רק להצר על כך. אנו מגנים בכל לשון את המעשה הבזוי".

שמעון מזרחי אמר לוואלה! ספורט: "הבוקר מצאנו על קירות המשרדים כתובת נאצה מגעילה וחמורה, כשרק אתמול בגינה קיבלה הפועל תל אביב בכדורגל עונש רדיוס. כנראה כל מה שקורה גם בצד המזרחי של המדינה (הכוונה לירושלים, ו"כ), וכל הפעולות שנעשות נגד אלימות כזאת או אחרת ,לא משפיע על האנשים, וחבל מאוד. האם נגיש תלונה? אני חושב שזה מחובתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully