וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בסן ז'רמן: "זלאטן קיבל אדום רק בגלל המוניטין"

אנצ'לוטי ופ.ס.ז' מתוסכלים מההרחקה. קונטה חגג את ההצגה של יובנטוס מול סלטיק: "הופעה נהדרת, לא במקרה ברצלונה הפסידה פה"

זה אולי לא היה המשחק הדומיננטי ביותר העונה של יובנטוס, אבל הגברת הזקנה השיגה הערב (שלישי) מקדמה הגונה לקראת הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות, כשדרסה 0:3 את סלטיק בחוץ, ואלמלא משהו חריג במיוחד במשחק הבא בין השתיים, נראה שהאיטלקים כבר יכולים להתחיל ולהתכונן לקראת שלב רבע הגמר.

אנטוניו קונטה מאמן יובנטוס. Jeff J Mitchell, GettyImages
הפתיעו את הסקוטים. קונטה/GettyImages, Jeff J Mitchell

מנג'ר יובנטוס, אנטוניו קונטה היה כצפוי מרוצה מאוד מהיכולת של שחקניו כבר במשחק הראשון: "החבר'ה היו מצויינים, זה לא היה קל לשחק באווירה הזו. זה לא מקרי שברצלונה הפסידה פה, ושסלטיק הדיחה את בנפיקה. זה ניצחון משמעותי מאוד עבורינו, והתוצאה מראה איזו קבוצה מוכשרת וטכנית יש לנו. התכוננו טוב מאוד לסלטיק, לבעיטות החופשיות שלה, ועצרנו אותן על המגרש. אני חושב שהפתענו אותם, שהם חשבו שהם יכולים לעשות יותר בבית, אבל שיחקנו הגנה טובה מאוד, ואנחנו צריכים להמשיך עם אותה מנטליות גם בליגה".

קשרה של יובנטוס, קלאודיו מרקיזיו חגג בסיום את ההופעה המצויינת של קבוצתו: "זו תוצאה נהדרת באצטדיון מאוד קשה. הגענו לכאן כדי להבקיע לפחות שער אחד והבקענו שלושה שערים בלי לספוק, אנחנו מאוד מרוצים".

בסלטיק לעומת זאת היו מאוכזבים מאוד, פחות מהיכולת של הקבוצה ויותר מהשורה התחתונה. "התוצאה מחמיאה ליובנטוס", אמר מנג'ר סלטיק, ניל לנון. "במשך 70 דקות היינו הקבוצה הטובה ביותר על המגרש, אבל פשוט אסור לתת שערים כמו שנתנו". על האפשרות שקבוצתו תצליח לשנות את גורלה ולחזור לחיים באיטליה, אמר לנון: "אנחנו צריכים נס עכשיו, אבל זו המציאות הכואבת של ליגת האלופות".

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן. AP
למה אתה חייב לקלקל? איברהימוביץ'/AP

גם במשחק השני של הערב השיגה קבוצת החוץ ניצחון, כשפריס סן ז'רמן חזרה עם ניצחון 1:2, שנותן לה מקדמה גדולה לקראת הגומלין בצרפת. למרות זאת, הצרפתים ירדו מאוכזבים מעט, לאחר שחטפו שתי מכות בסיום- הראשונה בדמות השער המצמק של ראמי בדקה ה-90, והשניה הגיעה לאחר הכרטיס האדום המטופש שספג זלאטן איברהימוביץ' אחרי עבירה גסה, והשבדי ייאלץ לצפות בגומלין מהיציע.

מנג'ר סן ז'רמן, קרלו אנצ'לוטי, הקפיד שלא לחגוג מוקדם מדי, וכבר חושב על המשחק הבא: "ולנסיה היא קבוצה טובה מאוד", אמר האיטלקי. "עשינו עבודה טובה, אבל אנחנו רק במחצית של המשחק הזה. המחצית השניה עדיין צריכה להגיע בפריס".

אנצ'לוטי גם זעם על האדום של זלאטן: "לא הגיע לו. אני לא מבין את זה. זה לא הוגן. זה היה תיקול נורמלי. מאוד הופתעתי לראות את הכרטיס האדום. בגלל זה, ובגלל השער שספגנו, אנחנו מאוכזבים".

גם לאונרדו, המנהל המקצועי של הקבוצה הצרפתית, סבור ש"האדום לזלאטן היה מחמיר. הוא קיבל אותו רק בגלל המוניטין שלו". על המשחק עצמו אמר לאונרדו ש"אנחנו מאוד מאוכזבים מהשער שספגנו, במיוחד בדקה האחרונה, אבל בסך הכל זו תוצאה מצוינת".

מאמדו סאקו הודה בסיום כי התוצאה הטובה שהשיגו פתאום מרגישה כמו החמצה מסוימת. "אנחנו מאוכזבים מאוד שספגנו שער, במיוחד בסיום המשחק", אמר המגן של סן ז'רמן. "בסך הכל, זאת תוצאה טובה. להגיע לכאן ולהשיג ניצחון זה אחרי הכל טוב עבורינו".

שחקנה של ולנסיה, סרחיו קנאלס אמר בסיום: "זו תוצאה רעה מאוד עבורינו, אבל יש לנו תקווה. ידענו שיש להם איכויות בעיקר בחלק הקדמי, והם הראו את זה הערב. למרות זאת, יש עוד הרבה מה לעשות במפגש הזה, ולמרות שאנחנו יודעים שזה אולי יהיה קשה, ננסה לכבוש בשלב מוקדם בגומלין".

נלסון ואלדס שחקן ולנסיה. AP
יש עוד תקווה. ואלדס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully