וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן רנדל סיכם בהפועל תל אביב עד תום העונה

12.2.2013 / 17:56

חיזוק נאה לקבוצה של ארז אדלשטיין. הפורוורד האמריקאי צפוי לשחק עם האדומים כבר ביום שני, מול האקסית גלבוע/גליל

אחרי לא מעט צרות בגזרת הזרים שלה העונה, הפועל תל אביב הצליחה לשים את ידה הערב (שלישי) על חיזוק נאה מאוד בדמותו של בריאן רנדל, שסיכם אצל האדומים עד לתום העונה. רנדל, שפתח את העונה הנוכחית במדי אלבה ברלין, שאף פגשה את מכבי תל אביב במסגרת השלב המוקדם של היורוליג, עזב את הקבוצה הגרמנית במהלך העונה וכעת יצטרף לאדומים מתל אביב. זו תהיה התחנה השלישית שלו בארץ הקודש, לאחר שבעבר הופיע גם במדי הפועל גלבוע/גליל עליון והפועל ירושלים. בהפועל תל אביב אישרו שהשחקן מנהל משא ומתן אך טענו כי הוא טרם סיכם את תנאיו במועדון.

שחקן הפועל ירושלים בריאן רנדל. מגד גוזני
תחנה שלישית בארץ. רנדל/מגד גוזני

רנדל יגיע לארץ כבר מחר וצפוי לחתום על חוזהו ולהצטרף להפועל כבר במשחק הליגה הקרוב שלה. באופן מעניין במיוחד, המשחק הזה ייערך ביום שני מול גלבוע/גליל, קבוצתו הראשונה כאמור ויתקיים באולם מלחה, ביתו השני בישראל, זאת בשל עונש הרדיוס שספגו האדומים מתל אביב על אירועי המשחק מול אליצור אשקלון.

כאמור, רנדל, משחק מאז 2008 בליגה הישראלית. באוגוסט 2008 הוא חתם בשורות הפועל גלבוע/גליל עליון, במדיה הוא שיחק עונות ורשם ממוצעים של 14.3 נקודות, 7.5 ריאונדים ו-1.5 אסיסטים למשחק. בעונת 2009/10 רנדל סיים עונה נהדרת בגליל והוליך אותה לזכייה מדהימה באליפות לאחר ניצחון בגמר הפלייאוף על מכבי תל אביב. לאחר הזכייה באליפות רנדל עבר יחד עם מאמנו עודד קשט להפועל ירושלים, במדיה הוא שיחק שתי עונות נוספות. בעונה החולפת במדי ירושלים הוא רשם ממוצעי ליגה של 11.8 נקודות, 6.5 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully