וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ליאור אסולין וברוך דגו כבשו בניצחון ראשל"צ

החלוץ התאושש ממעצרו, הקשר כבש בבכורה ב-0:2 על בית”ר ת”א. 2:3 להפועל פ”ת על אחי נצרת. הכח-הפועל ירושלים 1:3

אחרי הניצחון הדרמטי של מכבי פתח תקוה על הפועל רעננה במשחק העונה ביום שישי שקירב את הלוזונים לעלייה, המחזור ה-24 בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם שלושה משחקים, כשבראשון שבהם הכח עמידר רמת גן הפתיעה את הפועל ירושלים עם ניצחון ביתי 1:3. הפועל פתח תקוה השיגה ניצחון דרמטי, הראשון עם אלון מזרחי, 2:3 על מכבי אחי נצרת, ורחוקה רק שלוש נקודות מהמקום השני, ובמשחק המאוחר גנב ליאור אסולין את ההצגה כשכבש ב-0:2 של הפועל ראשון לציון על בית"ר תל אביב.

ליאור אסולין שחקן הפועל ראשון לציון. ניב אהרונסון
שם את הצרות בצד. אסולין/ניב אהרונסון

הפועל ראשון לציון - בית"ר תל אביב 0:2

הכתומים חזרו למקום החמישי, מרחק ארבע נקודות מהמקום השני, אחרי שהתאוששו משבוע סוער שכלל את מעצרו של ליאור אסולין במחצית המשחק מול נצרת עילית. האורחים, שלא ניצחו משחק חמישי ברציפות, קיבלו פנדל בדקה ה-44 אבל דודי ליאני בעט מעל המשקוף. דניאל מכלוף הצטיין בין הקורות אצל הכתומים, במדיהם ערכו תומר ירוחם וברוך דגו הופעות בכורה, ובדקה ה-59 הגיע הרגע הגדול של אסולין, שקיבל מסירה מסומאה אידריסה והמשיך מ-16 מטר בחצי גובה פנימה, ובדקה ה-87 התכבד גם דגו בשער בפנדל שסגר עניין.

* אחרי שאלון אברמוביץ', עוזרו של ארז בנודיס שפוטר על ידי בית"ר תל אביב ביום שישי, עמד על הקווים מול ראשון לציון הערב, הוחלט בקבוצה למנות את עופר טלקר במקומו.

רועי זיקרי שחקן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
ניצחון דרמטי. רועי זכרי/מגד גוזני

מכבי אחי נצרת - הפועל פתח תקוה 3:2

תגידו מזל טוב לאלון מזרחי, שהשיג סוף כל סוף ניצחון בכורה כמאמן הפועל פתח תקוה. אחרי ה-4:4 המשוגע מול הפועל אשקלון במחזור הקודם, הפעם המלאבסים הצליחו לכבוש בתוספת הזמן, למרות שנותרו ב-10 שחקנים, והשיגו ניצחון דרמטי שהקטין את המרחק שלהם מהמקום השני לשלוש נקודות בלבד. אור פישביין המשיך בכושר ההבקעה המצוין שלו עם שער בדקה ה-11, אבל אלן מסודי (27) וסרג' איילי (65) ביצעו מהפך לזכות אחי נצרת. פתח תקוה הסתבכה עם הרחקתו של הבלם החדש ליאוניד קרופניק בדקה ה-71, אבל שחר בלילטי הצליח להשוות בחלוף שש דקות ובתוספת הזמן היה זה רועי זכרי שהכריע את המשחק. הפסד חמישי בשישה משחקים לאחי נצרת המאכזבת.

הכח רמת גן - הפועל ירושלים 1:3

הירושלמים חזרו לנצח בשבוע שעבר אחרי שישה משחקים כשגברו על הפועל כפר סבא, אבל הערב הם חזרו לסורם עם הפסד שהרחיק אותם עוד יותר מהצמרת. הסגולים מצידם טיפסו מעל הקו האדום עם ניצחון נאה בבכורה של מירו בן שמעון, כשעומר רפס פתח עם שער בדקה ה-20. אדם מזרחי הצליח לאזן בדקה ה-67, אלא שחלוץ הרכש משה בן לולו החזיר את המקומיים ליתרון כעבור שתי דקות בלבד, והזר החדש אוטורוגו אזנאווה חתם את התוצאה בדקה ה-73.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully