וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוש: "הצ'צ'נים עברו דברים הרבה יותר קשים בבית"

11.2.2013 / 18:31

שוער בית"ר על קאדייב וסדאייב: "הקריאות נגדם הפכו למיעוט, בקרוב זה יהיה מאחורינו. ההגנה מול סכנין לא הייתה טובה"

one

בבית"ר ירושלים ממשיכים לעסוק במשחק אמש (ראשון) מול בני סכנין, שהסתיים ב-2:2 וכמובן, בבכורה של ג'יבראיל קאדייב, אחד משני השחקנים המוסלמים שהגיעו מטרק גרוזני, מה שהצית את כל המאבק בין חלק מהאוהדים לאנשי הקבוצה עצמה ולחלק אחר של הקהל.

השוער אריאל הרוש דיבר הערב לתוכנית הספורט של רדיו 103 FM: "אני בסך הכל בעונה טובה מבחינתי. אני שומע את הביקורות, אבל חושב שכן הבאתי נקודות לבית"ר העונה והיו לי הרבה משחקים טובים. כאשר הקבוצה לא טובה וסופגת שערים, באופן טבעי זה בא גם אליי. מה קרה אתמול? ברגע שלא עושים הגנה טוב, ככה זה נראה. כולם ראו מה משחק הגנה טוב נתן נגד הפועל תל אביב ואיך זה נראה אתמול. לא עמדנו נכון, לא ביצענו את ההוראות של אלי כהן וקיבלנו בראש. כשאתה לא מרוכז זה מה שקורה".

שוער בית"ר ירושלים, אריאל הרוש. ברני ארדוב
מתוסכל מההגנה. הרוש/ברני ארדוב

על צמד הצ'צ'נים אמר השוער: "לא יצא לי לדבר עם קאדייב. הוא בסך הכל ילד בן 19, שנכנס לכל הבלגן הזה וכולם מדרבנים ודוחפים אותו להיות חזק. הוא משתפר מאימון לאימון והוא בתהליך. הוא ילד והוא לא שיחק הרבה במקום ממנו הוא בא, זה ייקח זמן. סדאייב שחקן ממש ממש טוב וכשהוא יחזור מפציעה, הוא יוכל לעזור לנו מאוד".

"לא דיברתי איתם על המצב, אבל הם אומרים לכל הסובבים שהם לא מתרגשים וראו דברים הרבה יותר קשים בצ'צ'ניה. אני מאמין שהם לא יישברו ויהיו חזקים יותר. בהתחלה הקריאות נגדם היו ממש חזקות ולאט לאט זה הפך למיעוט. אני מאמין שבקרוב זה יהיה מאחורינו. הם עברו בצ'צ'ניה דברים מטורפים והרבה יותר קשים. טוב מאוד שהביאו לו את האימא, זאת הרגשה טובה ועושה לו טוב על הלב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'יבראיל קאדייב שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בבית"ר מאמינים שבסוף יהיה בסדר. קאדייב/ברני ארדוב

על עצמו באופן אישי אמר הרוש: "קיוויתי להיות באירופה העונה. הייתה אפשרות לעבור לחיפה, אבל אני לא ניהלתי את המו"מ או משהו בעניין והראש שלי רק בבית"ר. זאת הקבוצה שאני אוהב ואוהד ומרגיש הכי שלם בה. בעונה הבאה אני מקווה מאוד להיות באירופה. אחרי המשחק של הנבחרת נגד גרמניה הייתי בטוח שאצא לאירופה והתאכזבתי שזה לא קרה. צריך להיות אופטיימיים ודברים יסתדרו. פיני זהבי עובד על הדרכון הספרדי ממש חזק וכשזה יבוא, הכל יסתדר".

על העובדה כי הוא מעסיק יועץ מיתוג (גיל לבנוני, א.ס.), אמר: "אני צריך מישהו שייצג אותי, כדי שאהיה דמות לחיקוי לילדים וגם בראיונות וכל מיני אירועים, בהם אצטרך ייעוץ ומעט סיוע. זה משהו שלדעתי כל שחקן צריך כדי שהקהל יבין מי האדם שמאחורי השחקן ומהן התכונות האמיתיות שלו. אני לא יודע לעשות את זה, הכרתי את גיל לבנוני מהנבחרת וזה עוזר לי בסך הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully