וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "הכל מתפרק לנו וחבל"

11.2.2013 / 8:07

שחקנים בבית"ר ירושלים מתקשים להתמודד עם הקרע עם הקהל. קאדייב אחרי הבכורה נגד סכנין: "הקהל תמך בי, הרגשתי טוב". אלי כהן לשחקנים: "תרימו את הראש, עברנו הרבה תלאות"

one

מעל 100 אוהדים מורחקים (כ-60 מהם אוהדי סכנין), שישה עצורים (כולם אוהדי סכנין) בגין שיכרות, סמים ועימותים עם שוטרים נעצרו במהלך המשחק, כמות גדולה מאוד של כוחות ביטחון וגם בכורה מסקרנת של שחקן מוסלמי בבית"ר ירושלים. אלו כמה מהדברים שכלל המשחק בין בית"ר ירושלים לבני סכנין אמש (ראשון) בטדי, וזה בלי להזכיר את הדרמה שהתחוללה על הדשא, כשהאורחים כבר הוליכו 0:2 לפני שבית"ר חזרה ל-2:2.

אחד מהרגעים המשמעותיים במשחק רשמו כאשר ג'יבראיל קאדייב נכנס כמחליף בדקה ה-80 וזכה לשריקות בוז צורמות בכל פעם שנגע בכדור. אגב, הזר הצעיר שמע שריקות בוז כבר בחימום לפני המשחק ובמחצית. למרות הדברים הללו, קאדייב נראה מחויך בסיום המשחק והעדיף להתמקד באוהדים שכן עודדו אותו. לאנשי הקבוצה סיפר: "אני מרגיש טוב, הקהל תמך בי והרגשתי יותר טוב מהימים האחרונים".

היו"ר איציק קורנפיין אמר הבוקר לגלי צה"ל: "אנחנו מסתכלים תמיד על חצי הכוס המלאה ואתמול זה היה יותר מחצי כוס. אלפי אוהדים מחאו לו כפיים. יחד עם זאת, ברור לנו לחלוטין שזה ייקח זמן ושיהיו גם שריקות בוז וזה תלוי גם בתוצאות. אני מקווה שהקהל המוחה יבין: הצעד נעשה ואין דרך חזרה. אני מקווה שכשהם יבינו שהצעד בלתי הפיך, ההתנגדות תפחת".

ג'יבראיל קאדייב שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
קיבל שריקות בוז, אבל גם זכה לקריאות עידוד. קאדייב/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים ניסו להסתכל על חצי הכוס המלאה – החזרה מפיגור 2:0 במשחק שלווה בלא מעט לחץ. "כבר היינו צעד אחד מלקבל שלוש או ארבע חתיכות וזה היה גומר לנו את העונה. היה לנו קצת מזל לחזור למשחק, לעשות 2:2 וכמעט לנצח, אז צריך להגיד תודה על הנקודה ולהרים את הראש. בשבוע כזה גם זה משהו".

הקבוצה ערכה היום אימון שיחרור ומחר יזכו השחקנים ליום חופש. המאמן אלי כהן אמר להם: "תרימו את הראש. לא נעים לראות את התוצאות האחרונות שלנו, אבל לא נשתמש במצב כתירוץ ואני לא רוצה שאף אחד מכם יעשה את זה. עברנו השנה תלאות שאף קבוצה לא עברה, התגברנו ויצאנו מחוזקים ונעשה את זה גם הפעם. נתקן את הליקויים ונבוא מחוזקים יותר כבר למשחק עם הפועל חיפה ביום ראשון".

עוזר המאמן, ז'אן טלסניקוב, אמר בסיום: "הקבוצה עומדת בתקופה לא קלה מבחינה אנרגטית. יש רגשות שליליים ומנגד התעוררות חיובית ואין ספק שזה משפיע, אבל זה לא תירוץ. הנקודה הזו באה לנו בצורה קשה, אבל היא חשובה במאבק על מקום בפלייאוף העליון. אני רוצה להוקיר את השחקנים על מה שהם נותנים. אף אחד לא יודע כמה קשה הם עבדו השנה וכמה הם נתנו בתקופות של אי ודאות בעונה הזאת עוד מהקיץ. אני מצדיע להם. אנחנו חזקים ולא נשברים כל כך מהר".

כשנשאל האם החילוף של קאדייב היה מקצועי, טלסניקוב גיחך: "בוודאי שמקצועי. מאמן של 30 שנה עם רקורד כמו של אלי כהן לא היה עושה חילוף לא מקצועי, ועוד במצב בו היינו. כל הפסטיבל הזה לא תורם אבל גם עם זה נדע להתמודד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן בית"ר ירושלים ז'אן טלסניקוב. קובי אליהו
"אף אחד לא יודע כמה קשה השחקנים עבדו השנה וכמה הם נתנו בתקופות של אי ודאות בעונה הזאת עוד מהקיץ".טלסניקוב/קובי אליהו

בקרב השחקנים נרשמו תחושות מעורבות. מצד אחד שמחה על החזרה מפיגור, אבל מצד שני קושי להתמודד עם המצב הלא פשוט מחוץ למגרש בשבועיים האחרונים. "הכל מתפרק לנו וחבל. אחרי הפועל תל אביב היה נראה שאף אחד לא יעצור אותנו", אמרו שחקנים בקבוצה, "אי אפשר להתעלם ממה שקורה, אבל זה גם לא תירוץ כי אם נשתמש בזה אנחנו קטנים. צריך להתמודד כי זה יכול להימשך ככה עוד הרבה זמן. בלי היציע המזרחי והגב של הקהל זה לא אותו דבר בטדי. נקווה שהקהל ימצא דרך להתאחד כי אנחנו חייבים אותו נגד הפועל חיפה, בלי ניצחון שם כנראה שלא נהיה בפלייאוף העליון".

אלי כהן העיר אתמול במחצית המשחק לדריו פרננדס, ביקש ממנו להתעורר וכמו כן ניסה לעודד את השחקנים. בצוות המקצועי החמיאו בסיום לדינו שקבורץ וסטיבן כהן. הבלם הקרואטי ואבי ריקן ייעדרו מבמשחק בקרית אליעזר ביום ראשון הבא בשל צבירת כרטיסים צהובים. טל כחילה צפוי להחליף את שקבורץ ולפתוח לראשונה העונה בהרכב במשחק ליגה. קובי מויאל סיים את המשחק עם קרסול נפוח ורק היום תתברר חומרת הפציעה שלו.

אוהדי בית"ר ירושלים עם שלט נגד לה פמיליה במשחק נגד בני סכנין. ברני ארדוב
לשחקנים לא פשוט עם הקרע בקהל/ברני ארדוב

המשטרה עדיין חוקרת אוהדים ועובדת במישור המודיעיני על מנת למצוא את האחראים להצתת משרדי המועדון ביום שישי האחרון. במשטרה משוכנעים שהם יגיעו בימים הקרובים למציתים ומשוכנעים שזה רק עניין של זמן.

אוהדים שהגיעו אתמול לאצטדיון טדי עם פרטי לבוש של ארגון האוהדים "לה פמיליה" לא הורשו להיכנס ובמשטרה הסבירו:"זה חלק מההתנהלות החדשה. הארגון הזה לא קיים יותר וכדאי שיבינו את זה. מי שישתייך אליו או ייקח חלק בפעילות שלו יצטרך להבין שיש לכך מחיר".

כוחות משטרה גדולים ילוו את האוהדים למשחק החוץ נגד הפועל חיפה והם יכללו בין היתר גם שוטרים סמויים ביציע. במשטרה הדגישו אתמול כי הם ילוו את כל המשחקים של הקבוצה עד תום העונה ללא פשרות בשום נושא של גזענות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully