וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה הודיעה: פדרו גלבאן יישאר עד תום העונה

11.2.2013 / 18:17

הקשר נועד עם קשטן ודמאיו ושוכנע להישאר, למרות ההצעה מסין. דמאיו: "פדרו הבין שמכירתו עלולה להרוס את העונה"

one

צפו בשלושער של גלבאן מול נתניה

בני יהודה הודיעה היום (ראשון) כי הקשר פדרו גלבאן לא ישוחרר העונה מהקבוצה, למרות שמחזיק בהצעה גבוהה במיוחד מטיאנג'ן הסינית. הארגנטינאי ביקש לחשוב על ההצעה, אך בפגישה משולשת שנערכה עם המנכ"ל משה דמאיו והמאמן דרור קשטן עם השחקן הוחלט כי הוא יישאר בשורות הזהובים עד תום העונה. מהמועדון נמסר כי ההחלטה של הקבוצה לא לשחררו התקבלה אצלו בהבנה מלאה.

שחקן בני יהודה, פדרו גלבאן. ברני ארדוב
ימשיך במדים הזהובים עד תום העונה. גלבאן/ברני ארדוב

כזכור, גלבאן ביקש מהנהלת בני יהודה להשתחרר מהקבוצה מכיוון שהוא מחזיק בהצעה גבוהה מהליגה הסינית. הקשר הארגנטינאי קיבל הצעה מטיאנג'ין הסינית כבר לפני מספר שבועות, אבל אז העדיף לוותר עליה כדי לנסות לחתום בקבוצה אירופאית אחרי שחוזהו יסתיים בקיץ הקרוב והוא יהפוך לשחקן חופשי. אלא שאז הסינים שיפרו את ההצעה בצורה משמעותית, מה שככל הנראה שינה את דעתו של גלבאן. על פי ההערכות, טיאנג'ין מציעה לו כ-750 אלף דולר נטו לעונה.

מנכ"ל בני יהודה משה דמאיו אמר לאתר הרשמי: "דרור קשטן ואנוכי ישבנו לפגישה עם השחקן ובה הושמו כל האופציות על השולחן. לאחר שהשחקן הבין שמכירתו עלולה להרוס מבחינה מקצועית את המטרות העומדות לפני הקבוצה העונה, הסכים לקבל את עמדת בני הודה ויישאר בקבוצה עד סוף העונה. אין ספק שמדובר באובדן הכנסה גדול עבור בני יהודה, אבל בבואי לקבל החלטה שכזו עליי להביא בחשבון גם את רצון האוהדים ורוכשי המנויים, שחלק לא מבוטל מהם הביא פדרו בעצמו, ואני לגמרי לקחתי בחשבון את דעתם, ורק אומר שאנחנו שלמים עם ההחלטה אבל היא בהחלט לא קלה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
יו"ר בני יהודה, משה דמאיו. קובי אליהו
"מכירה של פדרו הייתה עלולה להרוס את העונה". דמאיו/קובי אליהו

עוד הוסיף דמאיו: "מה שיפה בסיפור שלו הוא שפדרו כבר ידע על ההצעה מסין כבר ביום חמישי ולא דיבר עליה איתי או עם אף גורם במועדון עד אתמול בערב, ובשבת ראיתם איך הוא עלה ומה הוא נתן עבור הקבוצה. פדרו הוא מקצוען שימשיך לתרום לקבוצה וימשיך לשמח אותנו עד סוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully