וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנלקה: "לקבוצה שאף אחד לא מצפה שתנצח יש חופש"

ליגת האלופות חוזרת: חלוץ יובנטוס מזהיר מסלטיק (21:45, ספ'5). כיאל עשוי לפתוח. ולנסיה תארח את פ.ס.ז' (21:45, 5+)

חודשיים ארוכים אחרי סיום שלב הבתים, ליגת האלופות תחזור הערב (שלישי) עם שני משחקי שמינית הגמר הראשונים במפעל היוקרתי ביבשת, כשסלטיק תארח את יובנטוס ופריס סן ז'רמן תתארח אצל ולנסיה. ברביעי ייערכו עוד שני משחקים מבטיחים כשריאל מדריד תחכה למנצ'סטר יונייטד ושחטאר דונייצק תפגוש את בורוסיה דורטמונד.

שחקן סלטיק, בירם כיאל. AP
יזכה לשחק בקרב היוקרתי? כיאל/AP

סלטיק - יובנטוס (21:45, ספורט 5)

אחרי חמש שנים סלטיק חוזרת לשלב הנוקאאוט בליגת האלופות, בסיום שלב בתים מרשים בו ניצחה אפילו את ברצלונה. הירוקים פגשו את יובנטוס לראשונה בסיבוב הראשון של גביע המחזיקות ב-1982, בו ניצחו 0:1 בגלזגו והפסידו 2:0 בטורינו, ותסריט דומה התרחש בשלב הבתים של הצ'מפיונס ב-2001, בו הגברת הזקנה ניצחה 2:3 בדלה אלפי וסלטיק החזירה עם 3:4 בסלטיק פארק. מאמן סלטיק ניל לנון וגם עוזרו יוהאן מיאלבי שיחקו בצמד המפגשים ההוא, כשביובה רק בופון שרד בהרכב.

הבויז יחסרו ככל הנראה את אפה אמברוז, שיחזור רק מחר מאליפות אפריקה שם זכה בטורניר עם נבחרת ניגריה, אך רמי גרשון לא צפוי לקבל דקות במשחק היוקרתי, בעוד שבירם כיאל עשוי לפתוח. "בכל משחק בליגת האלופות הגענו כאנדרדוג, ובהרבה מובנים זה עבד לטובתנו", הודה השוער פרייז'ר פורסטר שסיכם: "יש לנו אמונה גדולה ביכולת שלנו".

ניקולא אנלקה שחקן יובנטוס. GettyImages
"אחת מערי הכדורגל המפורסמות בעולם". אנלקה/GettyImages

אלופת איטליה רוצה להאריך את רצף המשחקים האירופיים ללא הפסד שלה ל-17, ולהתקרב לחזרה לרבע הגמר לראשונה מאז 2006. אבל למרות שהרשימו בשלב הבתים, האיטלקים לא מזלזלים ביריבתם, והרכש הטרי ניקולא אנלקה הכריז: "לזכותה של סלטיק עומדת העובדה שאין עליה לחץ. לקבוצה שאף אחד לא מצפה שתנצח יש חופש, ולפעמים במצבים כאלה השחקנים יכולים להציג את היכולת הכי טובה שלהם. יהיה לנו משחק קשה בגלזגו, זו אחת מערי הכדורגל המפורסמות והאינטנסיביות ביותר בעולם".

ולנסיה - פריס סן ז'רמן (21:45, 5+)

בזמן הגרלת שמינית הגמר שמחו בפריס לקבל את ולנסיה שעוברת עונה קשה, אבל העטלפים התאוששו לאחרונה ולא הפסידו בארבעת משחקיהם האחרונה בליגה, כולל מפגש מול ברצלונה. בנוסף, ולנסיה לא הפסידה בבית באירופה כבר תשעה משחקים, והיא מחזיקה במאזן מושלם של שמונה ניצחונות בשמונה מפגשים ביתיים מול יריבות צרפתיות. ארנסו ואלוורדה עשוי להישאר שוב ללא מגן שמאלי טבעי מכיוון שז'רמי מתיו פצוע ועלי סיסוקו בספק.

"הדרך בה פ.ס.ז' משחקת לא דומה בכלל לבארסה", ניתח הבלם הפורטוגלי ז'ואאו פריירה. "ברצלונה היא קבוצה פנטסטית שטובה יותר מכל אחת בעולם, לא רק בספרד. המסגרת היא שונה, והמשחקים יהיו שונים. יש להם שחקנים נהדרים והם הוציאו הרבה כסף, אז יהיו משחקים נהדרים". מנגד מגיעה פ.ס.ז' השאפתנית אחרי חזרה מרשימה למפעל ממנו נעדרה שמונה שנים ו-15 נקודות בשלב הבתים, עם ספיגה של שער בודד במשחקי החוץ.

זלאטן איברהימוביץ' פריס סן ז'רמן. רויטרס
ההסתערות על אירופה תימשך? זלאטן/רויטרס

זלאטן איברהימוביץ', שמעולם לא עבר את חצי הגמר בליגת האלופות, יחזור להרכב יחד עם אסקיאל לאבצי אחרי שהשניים קמו מהספסל וכבשו ב-1:3 על באסטיה במחזור האחרון, אבל טיאגו סילבה הפצוע לא יהיה כשיר. דייויד בקהאם יחל להתאמן עם קבוצתו החדשה רק לאחר החזרה מספרד.

בינתיים קרלו אנצ'לוטי התייחס לעתידו אחרי העונה ואמר: "יש לי חוזה עד יוני שכולל אופציה להארכה בשנה נוספת אם נעפיל לליגת האלופות. אני רוצה להישאר, אבל אני יודע שבסיום העונה המועדון יחליט אם הוא מרוצה מהעבודה שלי או לא. עוד לא דיברתי עם הנשיא, אבל אני מרוצה כאן, ואם הוא לא יהיה מרוצה, אין לי בעיה שהוא יערוך שינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully