וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: נדחה ערעור הפועל תל אביב על עונש הרדיוס

11.2.2013 / 16:40

בית הדין לא קיבל את גרסת האדומים בנוגע להתפרעות באשקלון, והקבוצה תארח את גלבוע/גליל ברוממה או בנתניה

אחרי הניצחון הגדול אמש (ראשון) 77:78 על מכבי חיפה, נחלה היום הפועל תל אביב הפסד כואב בבית הדין העליון של איגוד הכדורסל, לאחר שערעור הקבוצה על עונש הרדיוס שנגזר עליה בעקבות אירועי משחק הניצחון על אליצור אשקלון, לפני כשלושה שבועות, נדחה והקבוצה תיאלץ לארח את גלבוע/גליל מחוץ לאולם הביתי בראשון לציון. בהפועל הביעו אופטימיות גדולה לקראת הדיון, בעקבות העובדה שמצלמות האבטחה באולם באשקלון תמכו בגרסתם כי האדומים לא היו אלה שהחלו בבלאגן באולם.

אוהדי הפועל תל אביב מתפרעים. מגד גוזני
מצלמות האבטחה לא חשפו גרסה שונה. אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

המשחק מול גלבוע/גליל, שייערך ביום ראשון הקרוב, הוא קרב חשוב מאוד להפועל, שניצחון ירחיק את האדומים מרחק משמעותי מהמקום האחרון, ויכניס את הקבוצה חזק למאבק על המקום השישי שמוביל לפלייאוף העליון. הפועל כבר אירחה משחק רדיוס אחד העונה באולם באשדוד, ונחלה בו הפסד קשה להפועל ירושלים, אך כעת האדומים צפויים להעביר את המשחק לאולם אחר - רוממה או נתניה, שכן באולם באשדוד הפסידה הקבוצה שלוש פעמים העונה.

בקבוצה עושים מאמצים על מנת לצרף שחקן גבוה במקומו של ג'ף אלן ובכך להשלים את סגל השחקנים בעונה הנוכחית. במשחק מול גלבוע/גליל יערוך הזר החדש דוויט הארדי את הופעת הבכורה שלו, כשבהפועל בטוחים שבסגל מלא של ארבעה זרים הקבוצה תוכל לסיים את העונה בצורה חזקה ומכובדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully