וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריו פרדיננד: "מצפה לכריסטיאנו קבלת פנים פנטסטית"

בלם יונייטד מתכונן למפגש מול ריאל והאקס: "האוהדים עדיין שרים לכבודו. איך נעצור אותו? נשלח אליו כמה שיותר שחקנים"

ריו פרדיננד עבר לא מעט במדי מנצ'סטר יונייטד. הוא זוכר היטב כיצד חנך ילד פורטוגלי צעיר בשם כריסטיאנו רונאלדו, שהגיע לתיאטרון החלומות מספורטינג ליסבון והפך עם הזמן לכוכב ענק. לקראת המפגש המרתק בין השדים האדומים לריאל מדריד מחר בשמינית גמר ליגת האלופות, בו יפגוש הפורטוגלי את יונייטד לראשונה מאז עזב אותה ב-2009 לאחר שש שנים.

"מצפה לו קבלת פנים פנטסטית. האוהדים רואים בו אייקון. הם העריכו אותו כשהוא היה כאן, והם עדיין קוראים בשמו מפעם לפעם. הוא הרי הגיע לכאן כילד צעיר והפך לכוכב בקנה מידה עולמי. הוא כיבד את המועדון כשעזב, והוא עדיין מכבד", אמר הבלם.

ואיך הוא וחבריו להגנה מתכוונים להצר את צעדיו של רונאלדו? "אה, זה פשוט. בכל פעם שיגיע אליו הכדור, יקפצו אליו כמה שיותר שחקנים", התבדח. "אבל ברצינות, נצטרך לעצור לא רק אותו, כי לריאל יש הרבה מאוד שחקני התקפה מוכשרים במיוחד. נצטרף להגן על כולם".

רונאלדו ופרדיננד, חברים די טובים בדרך כלל, לא מתכוונים לדבר אחד עם השני עד לאחר המשחק. "התכתבנו בהודעות, אבל כשמשחק כזה וסיטואציה כזו מתקרבת ואתה צריך לשחק נגד חבר, כל השיחות הולכות הצידה ואתה לא באמת מדבר עד שזה נגמר. כל כך הרבה עומד על הכף במשחק שכזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully