וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס טיוס בדרך למכבי תל אביב: "הוכיח את עצמו העונה"

11.2.2013 / 14:18

חשיפת וואלה! ספורט: האלופה העבירה מסר לסנטר הנבחרת: "אין הרבה ישראלים בולטים אחרים". גם הלפרין על הכוונת

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במכבי תל אביב קיימת דריכות רבה לקראת המשחק מול ברצלונה ביום חמישי, אולם מאחורי הקלעים כבר עובדים על העונה הבאה. כפי שנחשף אתמול בוואלה! ספורט במכבי תל אביב רוצים להחתים את אלכס טיוס ולצרפו לצד מתאזרח נוסף שכבר בקבוצה, סילבן לנדסברג. טיוס כבר הביע את רצונו לחזור לישראל ולהצטרף לצהובים.

גורם במכבי הסביר: "יש בעיה עם הישראלים. אין הרבה ישראלים בולטים, וטיוס הוא שחקן מצוין שהוכיח את עצמו העונה ויכול לתרום גם ביורוליג. בשנה שעברה בלאט מאוד רצה לראות את טיוס נוחת כאן, אולם בהנהלה לא התלהבו, והציעו לטיוס סכום צנוע של כ-120 אלף דולר בלבד".

אלכס טיוס שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
שיתרגל כבר לצהוב? טיוס/ברני ארדוב

לטיוס, החתום בקאנטו, נקבע ביי אאוט (סכום הכסף שיש לשלם על להתיר את החוזה) של 50 אלף דולר, שהצהובים יצטרכו לשלם במקרה שהעסקה תצא לפועל.

עוד נודע לוואלה! ספורט כי על הכוונת נמצא גם יותם הלפרין, המשחק העונה בבאיירן מינכן. בעונה שעברה היה הלפרין היה במגעים מתקדמים עם הקבוצה, אולם סוגיית המס פוצצה בסופו של דבר את העסקה. "הלפרין השלים את מספר השנים שהיה צריך לשחק בחו"ל, כך שהמס לא צריך להוות בעיה בקיץ", מסביר מקורב למועדון.

הלפרין מוערך מאוד על ידי דיוויד בלאט, ולאור החולשה בעמדת הגארד, במכבי ינסו להנחית את רכז הנבחרת. ליותם יש אופצייה לשחק בקבוצה הגרמנית גם בעונה הבאה, אולם יש לו סעיף יציאה.

בתוך כך, הצהובים יודעים כי הניצחון הקליל שהושג אמש מול גלבוע/גליל (56:91), אינו מהווה מדד למשחק החשוב מול ברצלונה. המאמן דיוויד בלאט אמר: "במשחקים שמגיעים אחרי שיא, תמיד הנטייה היא לרדת בפוקוס או באינטנסיביות, הרבה פעמים גם ביכולת. אנחנו לא נתנו לזה לקרות, וזה בגלל שאנחנו קבוצה ומערכת עם ניסיון אחרי מעמדים גדולים, מוצלחים או פחות מוצלחים".

לקראת ברצלונה הוסיף בלאט: "אנחנו יודעים שיש את המשחק הבא, והוא עוד יותר חשוב על מנת להמשיך במומנטום. ברצלונה היא קבוצה חזקה, ואין ספק שאנחנו נצטרך לבוא ולעשות דברים טיפה שונים נגדם. אנחנו נחותים מהם, אבל הוכחנו שבבית אנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully