וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במסר לטיוס: רוצים אותך לעונה הבאה

10.2.2013 / 18:00

הצהובים החלו לעמול על בניית הסגל, והראשון ברשימה הוא המתאזרח הישראלי. גובה הביי-אאוט מקאנטו: 50 אלף דולר

ימים ספורים לאחר שזכתה בגביע המדינה, ורגע לקראת המשחק הערב (20:30, ספורט 5) מול הפועל גלבוע גליל עליון, מכבי תל אביב כבר מתחילה להתכונן לעונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי הצהובים כבר החלו בשיחות עם גורמים בסביבתו של שחקן קאנטו אלכס טיוס, ומנסה להגיע עימו להסכמות לקראת העונה הבאה.

אלכס טיוס שחקן קאנטו. Ivan Korzhenevskiy, GettyImages
מכבי תל אביב חזרה בה? טיוס/GettyImages, Ivan Korzhenevskiy

הצהובים מעוניינים להציע למתאזרח הישראלי חוזה לשנתיים, ומתכננים לצרפו לצד מתאזרח נוסף שכבר בקבוצה, סילבן לנדסברג. טיוס כבר הביע רצונו לחזור לישראל ולהצטרף לצהובים, אך מה שעשוי להוות מכשול לעסקה היא העובדה שלטיוס חוזה לעונה נוספת בקבוצה האיטלקית, לשורותיה הצטרף בקיץ האחרון.

בחוזהו של טיוס נקבע ביי אאוט (סכום הכסף שיש לשלם על להתיר את החוזה) של 50 אלף דולר, שהצהובים יצטרכו לשלם במקרה והעסקה תצא לפועל. כחלק מתהליך הפקת לקחים לאור העונה הנוכחית, הצהובים החליטו להקדים את בניית הסגל ולמעשה נמצאים במגעים עם מספר שחקנים בנוגע לעונה הבאה.

טיוס (25, 2.03), יליד טקסס, הגיע לישראל לפני שנתיים והצטרף למכבי אשדוד, בה הצטיין במשך עונה אחת. הוא החל את לימודיו בפלורידה בעונת 2007/8, ושיתף פעולה בעונת 2009/10 עם נמרוד טישמן, שחקנה של גלבוע/גליל בעונה הבאה. עונתו הטובה ביותר הייתה עונת 2008/9 ובשנתיים האחרונות הוא רשם ירידה מסוימת.

העונה הצטרף לקאנטו האיטלקית, לאחר שהצהובים נמלכו בדעתם ולא החתימו אותו, למרות שהתעניינו בו. הוא שיחק עם הקבוצה האיטלקית ביורוליג והעמיד ממוצעים של 8.1 נקודות, 3.7 ריבאונדים ב-19.2 דקות. בליגה האיטלקית משחק טיוס מספר דקות זהה, בהן הוא קולע 9.8 נקודוות ומוריד 4.8 ריבאונדים.

דני פדרמן מבעלי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפיקו לקחים. דני פדרמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully