וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ניקוליץ' נטש את האימון בגלל פציעה

11.2.2013 / 12:46

הסרבי מקווה שהכאבים ברגלו לא מצביעים על פציעה חמורה. שחקנים בקבוצה יבקשו מהאוהדים להפסיק לקלל את רואש

one

שחקנה של הפועל חיפה, דנילו ניקוליץ', נטש הבוקר (שני) את האימון לאחר שחש כאבים חזקים ברגלו. הסרבי יעבור היום צילום על מנת לברר מאיפה נובעים הכאבים כאשר בקבוצה מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה. ניקוליץ' הרגיש כאבים בשריר התאומים וההערכה הראשונה היא כי מדובר רק בהתכווצות ולא מעבר לכך.

השחקן עצמו אמר לחבריו: "אני לא יודע בדיוק מה זה, אבל אני מקווה שאחזור כבר תוך יום יומיים להתאמן. לא נראה לי שמדובר במשהו חמור מדי". גם בצוות המקצועי של חיפה מעריכים שלא מדובר בפציעה חמורה מדיי וההחלטה לשחרר את ניקוליץ' מהאימון התקבלה על מנת שלא לסכן אותו.

מי שלא ערך גם היום אימון הוא השוער קאלה דרשלר, שעדיין לא החלים ממחלת השפעת ממנה הוא סובל. כבקבוצה לוקחים בחשבון שגד עמוס ימשיך בין הקורות גם נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון. עמוס זכה למחמאות גדולות על היכולת ועל קור הרוח שהפגין נגד מ.ס אשדוד ביום שבת ובחיפה הבהירו היטב שהם לא מודאגים מהאפשרות שהוא ייאלץ לפתוח גם במחזור הבא.

במועדון שוחחו עם אושרי רואש על מנת לנסות להרגיע את הגזרה בינו לבין האוהדים אחרי התקרית המתמשכת ביום שבת. על פי האימון היום ניראה שהשחקן הותיר את האירוע מאחוריו. שחקנים בקבוצה מתכוונים להתקשר לחלק ממנהיגי מחאת האוהדים על מנת לבקש מהם באופן אישי שלא לקלל את רואש יותר במשחקי הקבוצה. "הקללות נגד אושרי מפריעות גם לנו", אמר שחקן בקבוצה, "אם הקהל רוצה שנצליח הם צריכים לעזוב את השחקנים".

גד עמוס שוער הפועל חיפה. קובי אליהו
ישחק גם נגד בית"ר ירושלים? גד עמוס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully