וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרי רואש: "חודשים ההורים שלי חוזרים הביתה בדמעות"

9.2.2013 / 20:16

בלם הפועל חיפה התעמת עם האוהדים, קלינגר: "צריך לשים לזה סוף" . גם באשדוד לא שקט. מזרחי: "בושה שמקללים שחקני נוער"

קובי אליהו

הפועל חיפה ומ.ס אשדוד נפרדו הערב (שבת) בתיקו 1:1 דרמטי, לאחר שער שוויון של לירן כהן מהאורחת בדקה ה-87. חיפה יצאה עם נקודה יקרה מאצטדיון הי"א, וקטעה רצף של שני הפסדים. אשדוד, לעומת זאת סוגרת את 12 המשחקים האחרונים עם ניצחון בודד, ולמרות שער של הרכש סטפן שצ'פוביץ' היא בהחלט לא יכולה לצאת מעודדת מהמשחק.

שחקן הפועל חיפה, אושרי רואש, בתנועה מגונה לעבר היציעים. קובי אליהו
"עליית מדרגה". רואש מגיב לאוהדים/קובי אליהו

מאמן אשדוד יוסי מזרחי ספג קללות וגידופים מאוהדי הקבוצה, ואמר בסיום: "אני מאוכזב מאוד מהתוצאה. אם היינו חכמים היינו מבקיעים את השני וזה חבל. אין לי בעיה שהקהל יקלל אותי אבל זה בושה וחרפה שקהל מקלל שחקנים צעירים מהנוער. יצאתי מהר במחצית כי אמרתי מה שיש לי ויצאתי לתדרך את אבו ענזה. מאז שורטה ואושינוואה חסרים קשה לנו בהתקפה כי הכוח שלנו היה שהמגינים שלנו תוקפים".

בלם הפועל חיפה אושרי רואש התעמת בסיום עם אוהדי הפועל חיפה שקיללו אותו לאורך כל המשחק. בחיפה ציינו שהאוהדים קיללו את השחקן קללות חריפות ואילו הבלם ענה בתנועה מגונה. גם יואב כץ ספג קללות ויצא מהמגרש בליווי מאבטחים.

רואש סיפר: "מבחינתי ומבחינת כל השחקנים נחצה היום קו אדום. הייתה עליית מדרגה ושמעתי קללות קשות מאוד שנגעו גם למחלת הסרטן ולמשפחה שלי. ההורים שלי חוזרים הביתה כבר חודשים עם דמעות בעיניים. חייבים לשים לאלימות הזו סוף".

גם המאמן ניר קלינגר התייחס לתקרית בין הבלם לאוהדים: "זה קשה ולא נעים. אני לא יודע בדיוק מה היה שם, אבל אני שומע את הקללות כל הזמן. ביקשתי ממנו לנסות להתעלם ולשמחתי במשחק הוא התגבר וזה לא השפיע עליו. צריך לשים לזה סוף".

על המשחק אמר המאמן: "נכון שזה נראה כאילו אנחנו הוצאנו נקודה, אבל זה משחק שהיה לא טוב בין שתי קבוצות לחוצות. היינו הטובים יותר, היו לנו הזדמנויות רבות יותר ומהלכים יפים. אפשר להסתכל על חצי הכוס המלאה, אבל אני יוצא בתחושת החמצה בגלל התוצאות האחרות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יוסי מזרחי מאמן מ.ס אשדוד. קובי אליהו
ספג קללות מאוהדי אשדוד. מזרחי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully