וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון הפסידה, מארסיי סיימה בתיקו

שתי היריבות של פ.ס.ז' בצמרת שמטו נקודות חשובות: ליון נוצחה 3:1 על ידי ליל ורחוקה מהמוליכה 6 נק', 1:1 למארסיי עם אוויאן

המחזור ה-24 בליגה הצרפתית הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם שלושה משחקים, כשבמוקד עמדו נסיונותיהן של ליון ומארסיי להישאר צמודות לפריס סן ז'רמן המוליכה, אבל זה לא ממש קרה. הקבוצה של אלי בופ סיימה רק ב-1:1 מול אוויאן, ולאחר מכן ליון ירדה מנוצחת 3:1 על ידי ליל. בהמשך עדן בן בסט ערך בכורה כשטולוז הפסידה לראן 2:0.

שחקן מארסיי, אנדרה פייר ג'יניאק. AP
פספוס. אנדרה פייר ז'יניאק/AP

ליון - ליל 3:1

משהו לא טוב עובר על הקבוצה רמי גארד, שרושמת הפסד ליגה שני ברציפות דווקא לפני פתיחת שלב הנוקאאוט בליגת האלופות והמפגש הכפול עם טוטנהאם. ליון, שהפסידה בשבוע שעבר לאז'קסיו, ספגה את השער הראשון בדקה ה-28 כשכדור קרן מצא את הראש של אורליין שג'ו. השני הגיע רגע לפני הירידה למחצית כשדימיטרי פאייה השאיר לפלורן באלמון, שבעט כדור מקצה הרחבה שמצא את הרשת. ליל, שהגיעה אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, המשיכה ללחוץ ובדקה ה-50 סלומון קאלו דייק בפנדל שסבך את המארחים. בדקה ה-57 ליון הצליחה לצמק עם שער נוסף בפנדל של ליסאנדרו לופס, שלא הצליח להמתיק את הגלולה יותר מדי.

שחקני ליל חוגגים שער. רויטרס
שחקני ליל חוגגים שער/רויטרס

אוויאן - מארסיי 1:1

האורחת פספסה הזדמנות להיצמד לפחות זמנית לליון שבמקום השני, אבל בסופו של יום גם לא הייתה רחוקה מהפסד והיא הסתפקה בנקודה. אנדרה פייר ז'יניאק העלה את מארסיי ליתרון בדקה ה-51, אבל כעבור שבע דקות קאסים עבדאללה הכשיל את תונון גאיאר ברחבה וראה כרטיס אדום. הקבוצה של אלי בופ נותרה ב-10 שחקנים ויאניק תירגם את הפנדל לשער וקבע 1:1. בדקה ה-75 מארסיי כבר בתשעה שחקנים. ג'ורדן אייוו שנכנס למשחק שתי דקות לפני כן, ספג שני כרטיסים צהובים בתוך דקה והורחק. אוויאן לחצה במטרה להכריע את המשחק, אבל לא הצליחה למצוא שער ניצחון והסתפקה בנקודה.

ראן - טולוז 0:2

עדן בן בסט ערך בכורה במדי קבוצתו החדשה כשהוא נכנס בדקה ה-70 במקום וויסאם בן יידר הסנסציוני, אבל הוא לא הצליח לעזור לקבוצתו לצבור נקודות בסטאד דה לה רוט דה לוריין. רומן אלסנדריני (79) ומבלוט ארדינק (84) כבשו למארחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully