וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער ניצחון לשלומי ארבייטמן במונס

החלוץ (90 דקות) כבש ב-0:1 היוקרתי של קבוצתו החדשה בחוץ מול סטנדרד ליאז'. בוזגלו לא נכלל בסגל. הפסד ראשון לרוני לוי

שלומי ארבייטמן כבש הערב (ראשון) את שערו הראשון במדי מונס ועזר לקבוצתו לזכות בניצחון חוץ יוקרתי 0:1 על סטנדרד ליאז'. ארבייטמן, בהופעה השנייה במונס מאז המעבר בינואר, פתח בהרכב ובדקה ה-18 ניצל טעות חמורה בהגנת המארחים והכניע מקרוב את איג'י קוואשימה היפני. החלוץ הוחלף בדקה ה-90 בעוד מאור בוזגלו כלל לא נכלל בסגל המארחת. בעקבות הניצחון, מונס תשיעית עם 38 נקודות והיא חמש נקודות מהמקום השישי המוביל לפלייאוף העליון. סטנדרד נותרה חמישית.

* המחזור ה-26 בבלגיה ננעל עם הפסד של ואסלנד בוורן 2:1 למוליכת הטבלה אנדרלכט. ברק בדש שיחק 90 דקות במדי המפסידה, מוחמד גדיר וגל שיש לא נכללו בסגל. בוורן נותרה במקום ה-13 מתוך 16.

שלומי ארבייטמן שחקן קבוצת גנט בכדורגל. קובי אליהו
המעבר כבר משתלם. ארבייטמן/קובי אליהו

* אלקי לרנקה הפסידה הערב 2:1 לאפולון לימסול אחרי שכבר הובילה 0:1. ניסו קפילוטו (90 דקות) ורועי בקל (פתח והוחלף בדקה ה-67) היו שותפים, וקבוצתם ממשיכה להסתבך בתחתית, אך עדיין נמצאת מעל הקו האדום.

* עדיין בקפריסין. אנורתוזיס של רוני לוי, ברק יצחקי ומשה אוחיון רשמה הפסד בכורה העונה, 2:1 לנאה סלאמיס. יצחקי פתח והוחלף בדקה ה-69, בעוד אוחיון לא שותף. למרות ההפסד, אנורתוזיס מוסיפה להוליך את הטבלה.

* אומוניה ניקוסיה שמרה על המקום החמישי בטבלה ורשמה ניצחון שני ברציפות אחרי שהתגברה על דוקסה 0:3. אוהד לויטה ויובל שפונגין השלימו 90 דקות.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully