וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר המנהלת נפגש עם סטרן: "סיכמנו על שיתוף פעולה"

10.2.2013 / 17:18

שמואל פרנקל נועד עם קומישינר ה-NBA וסגניתו וסיכמו על שיתוף פעולה עתידי: "מקווה שזה יקרום עור וגידים בקרוב"

יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל שמואל פרנקל נפגש בשבוע שעבר עם דייויד סטרן, הקומישינר של ליגת ה-NBA אשר הודיע לא מכבר על סיום כהונתו בעוד כשנה, לאחר 30 שנים בהן כיהן בתפקיד. במהלך הפגישה הצטרפה סגנית הנשיא קים בהוני, האחראית על השוק הבינלאומי ב-NBA, וסוכם על שיתוף פעולה עתידי בין שתי הליגות ובשבועות הקרובים יחליפו הצדדים רעיונות ותוכניות עבודה לשיתוף פעולה זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מקווה הליגה שלנו תעשה צעדים קדימה בכל הקשור לשיווק ולחווית המשחק". פרנקל וסטרן/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרנקל אמר לאחר הפגישה: "היה לי הכבוד והעונג לפגוש אישיות גדולה שהפכה את ליגת ה-NBA למה שהיא היום. שמעתי ממר סטרן כמה טיפים ורעיונות לניהול הליגה וסיכמנו על שיתוף פעולה שאני מקווה שאכן יקרום עור וגידים. אני רואה בליגת ה-NBA מודל לחיקוי ומקווה שבעתיד הקרוב הליגה שלנו תעשה מספר כמה צעדים קדימה בכל הקשור לשיווק ולחווית המשחק".

סטרן (70) מונה לקומישנר של ליגת ה-NBA אי שם ב-1984, כשהחליף את לארי אובריאן המנוח. במהלך 28 שנותיו בתפקיד, חווה סטרן לא מעט רגעים גדולים, כולל תקופת הזוהר של הליגה באמצע שנות השמונים ובתחילת שנות התשעים, וידע לנצל גם את עלייתו לגדולה של מייקל ג'ורדן כדי להפוך את הליגה פופלורית מתמיד.

בשנים האחרונות ספג לא מעט ביקורות בארצות הברית על חלק מצעדיו שנועדו לשפר את תדמית הליגה, בפרט במהלך השביתה בקיץ החולף, אולם בסך הכל, סטרן נחשב לאחד מאנשי הספורט המוערכים ביותר באמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully