וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר רביעית לאחר 1:3 על קייבו

קסאנו, רנוקיה ומיליטו העניקו לנראזורי את המקום הרביעי על חשבון היריבה העירונית מילאן, שסיימה בתיקו 1:1 עם קליארי

המחזור ה-24 בליגה האיטלקית סיפק כותרות כבר ביום שבת בערב, כשיובנטוס הגדילה את היתרון שלה בפסגה לחמש נקודות והיום הוא נמשך עם שמונה משחקים נוספים. מילאן איכזבה עם 1:1 בלבד אצל קליארי, בעוד רומא ממשיכה להפסיד, הפעם 3:1 לסמפדוריה. מי שניצלה את המעידה של מילאן היא אינטר, שגברה 1:3 על קייבו והעפילה על חשבונה למקום הרביעי.

שחקן מילאן, מאסימו אמברוסיני, מול שחקן קליארי, דניאלה קונטי. AP
תצוגה לא טובה של מילאן. אמברוסיני מול קונטי/AP

קליארי - מילאן 1:1

מריו באלוטלי כאן, כובש, והוא שוב פתח בהרכב לצד סטפן אל שעראווי בהרכב מילאנזי עם לא מעט כישרון, אבל לפחות היום לא עם יותר מדי יכולת. המשחק היה שקול לכל אורכו, אבל המארחת נראתה כמו קבוצה שרוצה הרבה יותר מאשר האורחת והיא באה על שכרה בדקה ה-45, כשוויקטור איברבו ניצל הגנה חולמנית של הרוסונרי כדי לנגוח פנימה אחרי בעיטה חופשית של דניאלה קונטי. באלוטלי השווה בפנדל בדקה ה-82, אבל מילאן יכולה להיות מאוכזבת מאיבוד נקודות נגד קבוצת תחתית. קליארי האומללה אמנם קטעה רצף של תשעה הפסדים לרוסונרי, אבל היא עדיין ללא ניצחון עליהם מאז אוקטובר 1998.

שחקן קליארי, דוידה אסטורי, מול שחקן מילאן, מריו באלוטלי. Valerio Pennicino, GettyImages
שער שלישי בשני משחקים. באלוטלי מול אסטורי/GettyImages, Valerio Pennicino

סמפדוריה - רומא 1:3

רומא פייטרה את זדנק זמאן ומינתה עד סוף העונה את אורליו אנדראצולי, אבל המהלך הזה בינתיים לא הוכיח את עצמו והג'אלורוסי הפסידה במשחק מלא אירועים בלואיג'י פראריס. מרסלו אסטיגריביה העלה את הקבוצה המקומית ליתרון 0:1 בדקה ה-56, לפני שהקצב התגבר והפך למסחרר. פאבלו אוסבלדו החמיץ פנדל בדקה ה-71, ג'אנלוקה סאנסונה העניש וקבע 0:2 בצד השני בדקה ה-73, אריק לאמלה צימק בדקה ה-75, אבל מאורו איקרדי הגדיל ל-1:3 בדקה ה-77. כאן זה נגמר. רומא אמרה למשחק יפה שלום והלכה לעוד שבוע קשה.

שחקן רומא, מיראלם פיאניץ', מול שחקן סמפדוריה, אנדראה פולי. AP
חילופי מאמנים שלא עזרו. פיאניץ' מפסיד לפולי/AP

אינטר- קייבו 1:3

אינטר עלתה לכר הדשא בסאן סירו בידיעה שלאחר התיקו המאכזב של מילאן עם קליארי, ניצחון יעניק לה את המקום הרביעי בסריה A על חשבונה של היריבה העירונית השנואה, ויקרב אותה מרחק נקודה אחת בלד מלאציו השלישית. הנראזורי עלו למגרש בטירוף, ועלו ליתרון כבר בדקה השנייה, עם שער מעט ביזארי. אינטר הגביהה כדור קרן, קייבו התקשתה להרחיק ואנטוניו קסאנו בעט מצד ימין של הרחבה כדור שטוח וחזק. שוער קייבו, כריסטיאן פוג'וני, הגיב רע מאוד והדף הישר לשער. בדקה ה-21 קייבו השוותה מרגליו של לוקה ריג'וני, אך התשובה של אינטר הגיע כעבור חמש דקות, ושוב בעקבות כדור קרן. אנדראה ראנוקיה נגח היטב לאחר הגבהה של קסאנו. בדקה ה-50 אינטר סגרה עניין עם שער מצוין של דייגו מיליטו, שבעט מדויק לפינה הרחוקה לאחר בישול של אסטבן קמביאסו.

חלוץ אינטר אנטוניו קסאנו חוגג שער. רויטרס
שער ובישול לקסאנו./רויטרס

משחקים נוספים:

אטאלנטה - קטאניה 0:0

פאלרמו - פסקארה 1:1
לפאלרמו: דייגו פאבריני (80). לפסקארה: בירקיר ביארנסון (73).

פארמה - גנואה 0:0

בולוניה - סיינה 1:1
לבולוניה: פנאיוטיס קונה (41). לסיינה: אינוסנט אמגארה (33).

אודינזה - טורינו 0:1
לאודינזה: רוברטו פריירה (8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully