וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב זיו: "אנחנו רוצים ליצור מסורת ניצחונות בדרבי"

10.2.2013 / 15:30

מכבי תל אביב ערכה מסע"ת לקראת הפועל (ב', 20:50, ערוץ 1), יואב זיו מלא תקווה. זהבי ופריצה עשויים לפתוח בהרכב

מכבי תל אביב ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת הדרבי נגד הפועל תל אביב אותו תארח הקבוצה מחר באצטדיון בלומפילד (שני, 20:50, ערוץ 1 וערוץ 1 HD). הצהובים יודעים שניצחון יגדיל את הפער שלהם מהיריבה העירונית ל-11 נקודות וממכבי חיפה השנייה בחזרה לשמונה נקודות.

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה לצד יואב זיו. קובי אליהו
"יותר טובים? את זה צריך להוכיח במגרש ולא בדיבורים". אוסקר ויואב זיו/קובי אליהו

מי שיעמוד מחר במוקד הוא ערן זהבי, שגדל בהפועל תל אביב ומחר ישחק נגדה. אוסקר גרסיה נשאל עליו ואמר: "הוא מקצוען, הוא שיחק בחו"ל, יש לו ניסיון והוא יודע איך להתכונן למשחק".

המאמן הצהוב הוסיף: "השחקנים שלי יתנו 200 אחוז. כל השחקנים שלי אמיצים. להפועל תל אביב יש שחקנים טובים מאוד, אבל בסופו של דבר משחקים 11 מול 11. לנו יש יתרון של הקהל הביתי. כל השחקנים יודעים מה צריך לעשות כדי לנצח".

למרות ההבדלים ביכולת בין הקבוצות העונה, אוסקר אמר: "אני לא חושב שיש הרבה הבדל בין הקבוצות. לעולם לא אגיד שאנחנו יותר טובים, לא רק מהפועל אלא מכל קבוצה אחרת. אנחנו צריכים להוכיח במגרש שאנחנו יותר טובים, לא בדיבורים".

המגן יואב זיו אמר: "העונה אנחנו מתעסקים פחות באמוציות ובנאומי מוטיבציה ויותר בצד המקצועי וזה משהו שמוכיח את עצמו. את האמוציות נקבל מהקהל. אנחנו באים למשחק צמרת, נגד יריבה שלנו לצמרת, ברור שניצחון יהיה חשוב לאוהדים".

יואב זיו: "בסוף השנה שעברה שברנו את הרצף השלילי כשניצחנו דרבי ובתחילת העונה גם ניצחנו בגביע הטוטו. אנחנו רוצים ליצור עכשיו מסורת ניצחונות משלנו".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יפתח בהרכב? ערן זהבי/ברני ארדוב

השחקנים ערכו הערב את האימון המסכם לקראת המשחק. סגל מלא צפוי לעמוד לרשותו של אוסקר גרסיה. יחד עם זאת נראה שבלם הרכש איגנסיו פידלף לא ייכלל בסגל למשחק. יואב זיו, שהחלים מפציעה, יפתח בעמדת המגן השמאלי, כאשר שרן ייני צפוי לפתוח כמגן ימני אלא אם יחליט גרסיה לתת אשראי נוסף לעומר ורד בתפקיד זה.

בקישור האחורי נראה שמקומם של גל אלברמן ומהראן ראדי מובטח, כאשר השאלה הגדולה והמסקרנת היא האם גרסיה ייתן לערן זהבי את חולצת ההרכב או שיעדיף לשלבו מהספסל ובמקרה כזה לפתוח עם משה לוגסי. בחלק הקדמי נראה שהאפשרויות די פתוחות. אלירן עטר יפתח כמובן כאשר מונס דאבור, דור מיכה, ראדה פריצה ורוברטו קולאוטי נאבקים על שני מקומות נוספים בהרכב.

כל הכרטיסים למשחק אזלו ובימים האחרונים מתנהל שוק שחור באתרי המכירות וברשתות החברתיות, כאשר אוהדים משני הצדדים מחפשים בנרות כרטיסים ומוכנים לשלם סכומים שהגיעו ביממה האחרונה גם לאלף שקלים עבור כרטיס בודד. מחר תתכנס הקבוצה בבית מלון בו תשהה עד למועד המשחק.

מכבי תל אביב, הרכב משוער: ברק לוי, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, יואב זיו, גל אלברמן, ערן זהבי (משה לוגסי), מהראן ראדי, דור מיכה (מונס דאבור), ראדה פריצה, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully