וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החבר'ה לא ציפו לכמה מהמסירות המדהימות של פארגו"

דאג קולינס התרשם מהבכורה של הרכז שחתם על חוזה זמני, הקסים את פילדלפיה, שדרג את הולידיי והוסיף קריצה לאוהדת

אם ג'רמי פארגו דאג שקריירת ה-NBA שלו עומדת להגיע לקיצה כשנחתך מקליבלנד לפני שבועיים, הגיעה ההצעה מפילדלפיה לחתום לחוזה זמני לעשרה ימים, והלילה (בין שבת לראשון) הוא לבש לראשונה את מדי הסיקסרס בניצחון 76:87 על שארלוט, ומיד כבש את הקהל בעיר אחוות האחים. אקס מכבי תל אביב סיפק מנת אנרגיה אדירה כשקם מהספסל והיה חתום על כמה מהלכים מלהיבים במחצית השנייה בדרך ל-12 נקודות (4 מ-9 מהשדה), 6 אסיסטים ו-4 ריבאונדים ב-29 דקות.

פארגו הרגיש בבית מהרגע הראשון, ואחרי עוד סל מסחרר הוא אפילו שלח קריצה לאוהדת שישבה בשורה הראשונה וקרא לעברה: "ראית את זה?". לאחר מכן הסביר פארגו: "זה היה רגע שקרה בתוך השטף של המשחק. באופן אישי הרגשתי נוח, אבל הדבר החשוב ביותר הוא שניצחנו".

ג'רמי פארגו שחקן פילדלפיה סיקסרס. Michael Perez, AP
הלהיט החדש של פילדלפיה. פארגו/AP, Michael Perez

הקהל ב-Wells Fargo Center קיבל בברכה את הרכש האלמוני, וכמה אוהדים צייצו בטוויטר אחרי המשחק שהם מוכנים לשנות את שם האולם של הקבוצה ל-"Wells Pargo Center". חשוב מכך, פארגו הרשים גם את מאמנו החדש דאג קולינס, בעיקר הודות לעובדה שהוא איפשר לג'רו הולידיי לבלות דקות ארוכות בעמדת השוטינג גארד ולנוח ממטלות ריכוז המשחק.

"הולידיי נשאר רענן בזכות העובדה שהוא עבר לעמדה מספר 2", הסביר קולינס. "כבר באימון אתמול הייתי מרוצה כשראיתי מה ג'רמי יביא לנו. אפשר לראות עליו שיש לו אינסטינקטים טובים ושהוא קשוח. היו יכולים להיות לו עוד שלושה או ארבעה אסיסטים, אבל החבר'ה לא ציפו לכמה מהמסירות המדהימות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully