וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול גאסקוין נמצא בטיפול נמרץ אחרי התמוטטות

כוכב העבר של נבחרת אנגליה, אשר מכור לאלכוהול, אושפז במצב קשה ובאנגליה מעריכים כי הוא נמצא בסכנת חיים

פול גאסקוין, כוכב נבחרת אנגליה לשעבר, שידוע בהתמכרות שלו לאלכוהול, אושפז אתמול בלילה (שבת) ונמצא בטיפול נמרץ בבית החולים באריזונה. כך מדווחים הבוקר כלי התקשורת באנגליה. הדיווחים על מצב הבריאותי סותרים. 'הסאן' הלונדוני טוען שגאסקוין נמצא במצב קריטי ובסכנת חיים בעקבות מה שהעיתונים מכנים "תגובה קטסטרופלית לאלכוהול". מאידך, 'הדיילי מייל' טוען שמצבו של גאסקוין יציב ולא נשקפת סכנה לחייו.

גורם המקורב לגאסקוין אמר היום: "לגאסקוין אין מספיק כסף כדי לשלם על הטיפולים שהוא עובר. הוא נמצא בארה"ב ושם הטיפולים מאוד יקרים.


צפו בפול גאסקוין בארוע בו הוא בקושי מצליח לדבר

כוכב הנבחרת לשעבר בן ה-45, נמצא בימים אלו באריזונה, שם הוא מטופל ונתמך על ידי חברו לשעבר לנבחרת, גארי ליניקר. החששות לגבי מצבו של גאסקוין התגברו בתקופה האחרונה אחרי ההופעה שלו לפני שבוע באירוע צדקה בנורת'מפטון, אירוע שבו הוא בקושי הצליח לדבר ונראה במצב קשה מאוד. גאסקוין סובל מהיסטוריה של בעיות רפואיות ונפשיות ובאנגליה מקווים שהכוכב האהוב ייצא מהמצב הבריאותי אליו נקלע.

גאסקוין, זומן לסגל נבחרת אנגליה לראשונה ב-1988. הוא שיחק במרבית קמפיין המוקדמות של אנגליה לקראת מונדיאל 1990. במונדיאל עצמו הצטיין גאסקוין, כשבישל והיה מעורב במספר שערים במהלך הטורניר. הקריירה שלו כמאמן הרבה פחות מוצלחת. ביולי 2004 חתם גאסקוין כמאמן-שחקן בקבוצת בוסטון יונייטד, לאחר שהתנסה כבר כמאמן-שחקן בקבוצתו הסינית. אולם, גאסקוין עזב את בוסטון לאחר 11 משחקים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully