וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן: "המצב לא טוב, אנחנו חייבים להתאפס"

אכזבה גדולה נרשמה בקבוצה אחרי ההפסד 3:1 בקרית שמונה. גורם: "לא ממש הגענו למשחק, אבל הכל עדיין בידיים שלנו"

one

הפועל רמת גן הולכת ומסתבכת בתחתית הטבלה. הקבוצה של אלי כהן הובסה אמש (שבת) 1:3 בקרית שמונה ונותרה מעל הקו האדום רק בזכות העובדה שהפועל חיפה והפועל עכו, שמדורגות מתחתיה, לא ניצחו. זה היה משחק חמישי ברציפות בו לא מצליחים השחקנים של אלי כהן לנצח, כאשר הקבוצה רושמת רצף שלילי של ארבעה הפסדים ותיקו אחד במשחקים אלה.

המאמן נאלץ להסתדר שוב עם סגל קצר מאוד וזאת בעקבות חסרונם של לא פחות מחמישה שחקנים, בשל פציעות ומחלות. הקשר מיכאל זנדברג נעדר, כמו גם שחקני ההגנה טל חן, טל מעבי, וובה בראון וארתור אטצזיאנוב. אם יש משהו שנותן מעט אופטימיות לרמת גנים, זה שילובם של שני שחקני הרכש, החלוצים רן יצחק ודורין גוגה שנכנסו כמחליפים בשלהי המחצית השנייה ועשויים כעת להשתלב בהרכב במשחקים הבאים.

מאמן הפועל רמת גן אלי כהן. מגד גוזני
מסובך חזק בתחתית. אלי כהן/מגד גוזני

עד לסיום הליגה הסדירה נותרו לרמת גן ארבעה משחקים, כולם מול קבוצות שמדורגות במרכז הטבלה או בתחתית. בשבוע הבא תארח הקבוצה את הפועל באר שבע, במשחק שהוגדר כקריטי לגבי העתיד. "יש כאן אכזבה רצינית מאוד", אמר גורם במועדון לוואלה! ספורט. "לא ממש הגענו למשחק בקרית שמונה והמצב לא טוב, אבל זה עדיין בידיים שלנו וזה מה שחשוב. יש לנו עכשיו ארבעה משחקים על החיים שלנו. אנחנו חייבים להתאפס ולבוא מול באר שבע כמו אריות. חייבים להתחיל להיות רעים במגרש, כי הרכות הזו בעוכרינו", הוסיף הגורם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully