וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול אלביול: "רונאלדו כבש שער כמו שרק הוא יודע"

בלם ריאל החמיא לכוכב שכבש שלושער מול סביליה. קראנקה רמז: "יש סיכוי שהיגואין ובנזמה יפתחו יחד מול מנצ'סטר יונייטד"

ריאל מדריד הביסה אמש (שבת) 1:4 את סביליה במשחק שייזכר בעיקר בזכות עוד הצגה מדהימה של כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי של האלופה, פתח נפלא את 2013 ואחרי השער הנהדר שלו במדי הנבחרת מול אקוודור, הוא כיכב עם שלושער לרשת של סביליה. מי שצריכה לחשוש מהכושר של רונאלדו היא מנצ'סטר יונייטד האקסית שלו, שתפגוש את ריאל ביום רביעי הקרוב במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות.

"רונאלדו נתן הצגה נהדרת לעיני הקהל הביתי של ריאל מדריד והוא יודע כמה זה חשוב להיות בכושר כזה טוב בשלב הזה של העונה", כך פירגן לקשר אייטור קראנקה, עוזר המאמן של ריאל שהתייצב למסיבת העיתונאים בתום המשחק. קראנקה התייחס גם למשחק הליגה הקודם של הקבוצה, בו כבש רונאלדו שער עצמי בהפסד לגרנאדה: "אחרי השער העצמי שהוא כבש, רונאלדו הסיר כל ספק לגבי היכולת שלו. הוא עשה את זה באצטדיון הביתי, לעיני הקהל שאוהב אותו ומעריך אותו".

קראנקה התייחס גם לעובדה שגונסאלו היגואין וקרים בנזמה, שני החלוצים של ריאל פתחו ביחד בחוד באופן נדיר מאוד: "הם שיתפו פעולה מצוין ויש בהחלט אפשרות שהם ישחקו ביחד גם מול מנצ'סטר יונייטד. הרבה אנשים הטילו ספק ביכולת שלהם לשתף פעולה ביחד, אבל הם נתנו את הכל והיו טובים. יש לנו העונה שתי משימות עיקריות שהן הגביע הספרדי וכמובן ליגת האלופות. יש עוד הרבה משחקים ואנחנו צריכים את כל השחקנים שלנו".

קראנקה התייחס גם לחזרתו של פפה, שרשם דקות בכורה מאז הפציעה: "פפה שיחק במרכז כקשר. חשבנו שזה נכון לחזק את מרכז השדה. אנחנו מקווים שפפה יהיה כשיר לחלוטין למשחק מול מנצ'סטר יונייטד".

מי שעוד פירגן לכוכב הפורטוגלי הוא ראול אלביול, בלמה של ריאל שאמר: "הוא היה נהדר מול סביליה עם שלושער גדול ואנחנו מקווים שהוא ישחק ככה גם מול מנצ'סטר יונייטד. השער הראשון של רונאלדו היה מדהים. רק שחקן כמוהו מסוגל להבקיע שער כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully