וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביילסקי או כרמי: מי יהיה יו"ר הוועד האולימפי?

נציגי הפועל ומכבי יתמודדו על התפקיד בו כיהן ורשביאק מאז 1996. ב-19:00 יוכרז המנצח, הערכות: כרמי יזכה בבחירות

הבחירות לראשות הוועד האולימפי יצאו לדרך בשעה הקרובה, מיד עם תום האסיפה הכללית של חברי הוועד. 30 חברי ההנהלה של הוועד האולימפי יקבעו מי מבין שני המועמדים: יגאל כרמי, נציג מכבי, או זאב ביילסקי, נציג הפועל, יחליף את היו"ר היוצא צבי ורשביאק, שכיהן בתפקיד במשך 16 שנים.

במהלך האסיפה הכללית התפרץ חבר הכנסת הטרי ממפלגת 'יש עתיד' יואל רזבוזוב וביקש לפסול שלושה חברי הנהלה להצבעה בטענה לניגוד אינטרסים. מדובר במנחם ויטהורן ממרכז אליצור, שהתפטר מתפקידו כיו"ר אליצור כדי להצביע לכרמי. חוץ מזה מדובר בנציגת הפועל באיגוד הכדורסל כנרת גנצרסקי, עליה טען רזבוזוב כי אינה חברת הנהלה של איגוד הכדורסל, וכן לגבי מועמד מכבי יגאל כרמי עצמו. היועץ המשפטי של הוועד האולימפי דחה את בקשתו של רזבוזוב, דבר שהיה יכול לגרום למהפך בבחירות לטובת מועמד הפועל זאב ביילסקי. מעט לפני ההצבעה, מתחזקות ההערכות כי כרמי ינצח את הבחירוץ עם 16 קולות לעומת 14.


עד לשעות האחרונות מנסים אנשי הפועל ללחוץ על כמה מ-16 חברי ההנהלה שמיועדים לבחור בכרמי על מנת להטות את המאזן לטובתו של ביילסקי, אך על פי ההערכות בשלב זה, נראה שכרמי הוא זה שינצח. יחד עם זאת, הבחירות הינן חשאיות ויש הטוענים כי שאין לשלול סיכוי להפתעה. בשעות הקריטיות שלפני ההצבעה אפשר לראות בסמוך למשרדי הוועד הסתודדיות אחרונות במה שנראה כמו ניסיונות אחרונים של שכנוע.

בסביבות השעה 19:00 צפויה ההכרזה על המנצח ואז תתקיים מסיבת עיתונאים רשמית במשרדי הוועד האולימפי.

ביילסקי, 64, לא מגיע מעולם הספורט, והוא החל את דרכו בעולם הפוליטי בשנת 1989 כשהוא נבחר לראשונה מתוך ארבע פעמים ברציפות לראשות עיריית רעננה מטעם הליכוד. הנגיעה שלו לספורט הייתה בשנת 2002 כאשר הוא הוביל את איחוד קבוצות הכדורסל של מכבי רעננה ובני הרצליה לקבוצת בני השרון. נציג מכבי יגאל כרמי בן ה-58 כיהן בעבר במגזר העסקי כמנכ"ל תדיראן סוללות, ובילה שמונה שנים בתפקיד יו"ר הנהלת מכבי העולמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully