וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: ברצלונה בגמר גביע המלך לאחר 69:80 על קאחה

חואן קרלוס נבארו (20 נקודות) הוליך את הבלגאורנה לניצחון על המארחת. גם ולנסיה בגמר. גינזבורג ונימבורק זכו בגביע הצ'כי

שבוע גביע המלך בספרד מתקרב לסיומו, ועולה אחת לגמר כבר נקבעה הערב (שבת), לאחר שברצלונה גברה 69:80 על המארחת קאחה לבוראל. הקטלאנים, שיגיעו לתל אביב ביום חמישי הקרוב למשחק גורלי מול מכבי תל אביב בשלב הטופ 16 ביורוליג, יתמודדו בגמר מול המנצחת בין ולנסיה לגראן קנאריה, במשחק שיסגור את הערב. הבלאוגרנה, ששרדו מותחן ומשחק אדיר בקלאסיקו מול ריאל מדריד ברבע הגמר, התקשו ופיגרו במשך שלבים רבים במשחק, עד שרצו לרבע רביעי נהדר של 12:25 שהבטיח להם את הניצחון.

חואן קרלוס נבארו, שחוזר מפציעה נוספת, הציג יכולת משופרת עם 20 נקודות, והוא נראה מוכן למפגש עם הצהובים בחמישי. גם ארזם לורבק, שהחל את העונה בצורה בינונית, נראה טוב בהרבה וסיים עם 12 נקודות, 8 מהן ברבע האחרון. אנטה טומיץ' כמעט סגר דאבל-דאבל נוסף כשסיי עם 9 נקודות ו-10 ריבאונדים, צ'אבי רבאסדה וניית'ן ג'אווי קלעו 7 כל אחד.

מרסליניו הוארטס ניהל את התקפת ברצלונה למופת עם תשעה אסיסטים לצד ארבע נקודות. מאצ'יי לאמפה עם 15 נקודות הוליך את המפסידים, טיבור פלייש, תומאס הרטל ואנדרס נוצ'יוני סיימו עם 11 נקודות כל אחד.

* במשחק המאוחר של הערב בויטוריה, העפילה ולנסיה לגמר ותתמודד בו מול ברצלונה, לאחר ניצחון 72:83 על גראן קנאריה המפתיעה. ולנסיה ברחה ליתרון דו ספרתי במהלך המחצית הראשונה ושמרה עליו עד הסיום. ג'סטין דולמן כיכב עם 21 נקודות, ויטוק פבראני תרם 15. ריאן טולסון בלט אצל הקבוצה מהאיים הקנאריים עם 17.

* אמש (שישי) השלים ננו גינזבורג עם קבוצתו נימבורק זכייה בגביע צ'כיה לאחר ניצחון 83:87 על פרדוביצה. המצטיין אצל נימבורק, שזכתה בתואר גם בעונה שעברה, היה רדוסלאב רנצ'יק הסלובקי, שקלע 23 נקודות. אקס בני הרצליה טוויטי קארטר הוסיף 16 נקודות.

* סיינה, יריבה נוספת של מכבי תל אביב בטופ 16 ביורוליג, עלתה גם היא לגמר הגביע האיטלקי, לאחר שגברה 78:86 על ססארי. הטוסקנים יפגשו בגמר את את וארזה, שניצחה 71:81 את רומא מוקדם יותר הערב. סיינה התפוצצה ברבע האחרון, אותו ניצחה 22:33. דניאל האקט הוליך את סיינה עם 19 נקודות, דיוויד מוס תרם 13 ואילו כריסטיאן קאנגור ובנג'מין אזה הוסיפו 11. בוטסי ת'ורנטון סיים עם 29 נקודות מול האקסית המיתולוגית, אך זה לא הספיק לססארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully