וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וזף יובו: "אנחנו רוצים ויכולים לעשות היסטוריה משלנו"

קפטן ניגריה אופטימי לקראת בורקינה פאסו בגמר אליפות אפריקה (א', 20:00, יורוספורט). פוט: "בכדורגל הכל אפשרי"

נבחרות ניגריה ובורקינה פאסו יעלו מחר לכר הדשא באצטדיון FNB ביוהנסבורג למשחק גמר אליפות אפריקה 2013 (ראשון, 20:00, שידור ישיר ביורוספורט). בכך תגיע לתומה אליפות אפריקה ה-29 במספר, אחרי שלושה שבועות של משחקים. שתי הנבחרות כבר נפגשו במחזור הראשון בשלב הבתים ושער שוויון דרמטי של בורקינה פאסו קבע 1:1.

* בשחזור המשחק על המקום השלישי מהטורניר הקודם, מאלי ניצחה שוב את גאנה, הפעם 1:3. שתי הנבחרות נפגשו בשלב הבתים ואז גאנה ניצחה מפנדל של ווקאסו מובארק, שהפעם החטיא מהנקודה הלבנה. ממאדו סמאסה (21), סיידו קייטה (48) וסיגמארי דיארה (90) כבשו למאלי, קוג'ו אסמואה רק צימק (82).

שחקן נבחרת ניגריה, אידייה בראון, מול שחקן בורקינה פאסו, בקארי קונה. AP
הפעם זה בכל מקרה לא יסתיים בתיקו. בראון מול קונה בשלב הבתים/AP

ניגריה שתגיע כפייבוריטית ברורה, תופיע בגמר לראשונה אחרי 13 שנה ובמדינה הגדולה ביבשת מקווים לזכות לראשונה מאז 1994. מנגד, באפריקה אף אחד לא שוכח כיצד זמביה הגיעה לגמר בשנה שעברה כאנדרדוג גמור מול חוף השנהב הנוצצת, אך ניצחה 7:8 בפנדלים והניפה את הגביע. בורקינה פאסו תתפוס את העמדה הזו והיא מקווה להצליח כמו אותה זמביה.

"יש לנו הרבה כבוד לחבר'ה שזכו ב-1994. הם גיבורים בניגריה", אמר הקפטן ג'וזף יובו, "עכשיו אנחנו רוצים לעשות היסטוריה משלנו. יש לנו מטרה ואני מאמין שנוכל לעמוד בה ביום ראשון, שאנחנו יכולים לזכות באליפות אפריקה. יש לנו את כל מה שדרוש בשביל זה". ויקטור מוזס ועמנואל אמניקה, שסבלו מפציעות, אמורים להיות כשירים ולפתוח בהרכב של סטפן קשי.

הסייחים הפתיעו בעצם ההעפלה שלהם למשחק על התואר, אבל עכשיו התיאבון גדול והם רוצים גביע ראשון אי פעם. החדשות הטובות הגיעו מוועדת המשמעת, שביטלה את האדום השערורייתי של ג'ונתן פיטרויפה בחצי הגמר נגד גאנה. אלאן טראורה לעומת זאת, ימשיך להיעדר.

"יש לנו הרבה כבוד לניגריה, כולם יודעים שיש להם שחקנים שמשחקים ברמה הכי גבוהה באירופה", אמר המאמן פול פוט, "אבל בכדורגל אף פעם אי אפשר לדעת מה יהיה. צריך לשחק עד הסוף ורק אחרי השריקה האחרונה נגע מה התוצאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully