וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - סכנין: "אולי נעודד, הרי זאת סכנין"

ב'לה פמיליה' שוקלים אם לתמוך, כ-400 שוטרים ו-300 מאבטחים ישמרו על הסדר (א', 20:15, ספ'1). מויאל יפתח?

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בית"ר ירושלים ובני סכנין נפגשו 23 פעמים בליגה. בית"ר ניצחה רק 5 משחקים, סכנין ניצחה 8 ועוד 10 נגמרו בתיקו.

* ב-11 המשחקים שבית"ר אירחה היא ניצחה 3 פעמים בלבד, הפסידה 4 וסיימה 4 בתיקו.

* ב-6 המשחקים ביניהן האחרונים בית"ר לא ניצחה את סכנין: שניים נגמרו בתיקו ובארבעה סכנין ניצחה. מאזן השערים: 1-9.

* השריף מעולם לא ניצח את בני סכנין. הוא אימן נגדה 5 פעמים, סיים 2 משחקים בתיקו והפסיד עוד 3.

* שלומי דורה, לעומת זאת, הפסיד לבית"ר ירושלים פעם אחת, סיים עוד פעם בתיקו וניצח עוד 4 משחקים.

* סכנין מגיעה אחרי ניצחון חוץ. הפעם האחרונה בה השלימה שני ניצחונות חוץ רצופים הייתה בעונה שעברה, והקבוצה השנייה ברצף הייתה בית"ר ירושלים.

הנתונים: אתר דריבליסט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן. קובי אליהו
לא ניצח את סכנין. אלי כהן/קובי אליהו

מפתחות והכנות: בית"ר ירושלים

ההכנות של משטרת ירושלים למשחק מחר (ראשון) בין בית"ר ירושלים לבני סכנין דומות יותר למבצע צבאי. כ-400 שוטרים ו-300 אנשי אבטחה יהיו אחראים על הסדר ובעיקר קשובים לקריאות גזעניות או הפרות סדר מצד אוהדי בית"ר. בפועל, גם בבית"ר יודעים שהיציע הצפון מערבי שיאכלס את הגרעין הקשה צפוי להיות דליל יחסית, ויותר מכך האוהדים מבינים את הלך הרוח ואת כוונות המשטרה וייתכן שאף קללות ליושב ראש איציק קורנפיין ולבעלים ארקדי גאידמק לא יישמעו. מארגני המחאה אמרו בימים האחרונים: "זה לא עניין של גזענות, יש תחושה שכל מי שיגיד משהו כנגד קורנפיין או הבעלים ייעצר וזה משחק של מפגן כוח עבורם. נראה את כל הקהל השפוי הזה כשהקבוצה תצא לשני משחקי חוץ בקרית אליעזר בשבועיים הבאים, אולי 100 מהם יבואו".

בבית"ר ירושלים מודעים לחשיבות הכוח של היציע המזרחי שיהיה סגור מחר עקב החלטת בית הדין, ועל מנת לתת תשובה הולמת, יאוכלס גוש ביציע המערבי על ידי אוהדים מהיציע המזרחי שרוצים להתעסק בעידוד נטו יחד עם בני נוער ואוהדים מהיציע המערבי שהביעו רצון להצטרף, ויחד עם אביזרי עידוד שנתרמו הם ינסו לשמור על אווירה שמחה בטדי. אגב, גם בלה פמיליה לא כל כך הבינו על מה המהומה, ואמרו: "אם לא כל המהומות של הימים האחרונים היינו מעודדים לניצחון במשחק הזה ואולי גם נעשה את זה, זאת בכל זאת סכנין ולא יריבה רגילה".

בלה פמיליה די המומים מכל מה שקורה ב-24 השעות האחרונות, מכחישים כל קשר לאירועים וגם כואבים את השריפה בבית וגן, אך דעת הקהל השלילית נגדם לא נותנת לחברי האירגון קרדיט כרגע. גם בבית"ר אומרים שיש כאן פתח לשינוי ביחסים אם האוהדים יקבלו את המצב הקיים. "אנחנו לא רוצים לאבד אף אוהד". אמרו בבית"ר. "אנחנו רוצים רק שאנשים יישרו קו עם מה שהוחלט על ידי המועדון למען העתיד שלו ויתאחדו כולם תחת בית"ר ירושלים". אוהדי בית"ר הקימו דף בפייסבוק שנקרא "מחזירים את הצבע למוזיאון בבית וגן" כאשר במהלך השבוע הבא אוהדים יתרמו פריטים ייחודיים שיש להם מכל השנים בהן ליוו את בית"ר

ויש גם משחק כדורגל. בית"ר ירושלים חייבת ניצחון מחר על בני סכנין על מנת לשמור על סיכויים גבוהים לסיים עם כרטיס לפלייאוף העליון בתום הליגה הסדירה. בבית"ר יודעים כי במשחקים שנותרו היא תצא למשחקי חוץ נגד מכבי חיפה ומכבי תל אביב והקבוצה חייבת להגיע עם יתרון של כמה נקודות לסדרת המשחקים האחרונה.

המאמן אלי כהן עדיין לא החליט באופן סופי על ההרכב, אך נראה כי קובי מויאל יהיה זה שיפתח לצידו של דריו פרננדס בקישור האחורי. אבי ריקן ייעדר מהמשחק עקב פציעה, כמו גם אלי דסה וזאור סדאייב שיחזרו להתאמן בעוד עשרה ימים לפחות. שי חדד צפוי לחזור לעמדת המגן הימני לאחר שהחלים מפציעה וסטיבן כהן צפוי להמשיך ולקבל קרדיט בקישור, יחד עם דומיניק גלאבינה שיחזור להרכב על חשבונו של ריקן הפצוע. חן עזריאל וערן לוי ימשיכו לפתוח בחלק הקדמי.

אחרי שאתמול צפו השחקנים בווידאו ממשחקה של בני סכנין נגד הפועל חיפה, היום הגיע למועדון יועץ מנטאלי מצה"ל שהרצה על התמודדות עם קשיים, מצבי לחץ ועומס פיזי. השחקנים אהבו את ההרצאה ואמרו: "אנשים בצבא עוברים דברים שאנחנו אפילו לא מתקרבים אליהם, תמיד טוב ללמוד מהטובים ביותר". השחקנים דווקא מנסים לשים את כל האירועים בצד ולהתרכז אך ורק במשחק עם בני סכנין: "אין לנו זמן להתעסק בשריפות ומחאות, אם לא נביא שלוש נקודות כל העונה הזאת תתרסק ונעבור עוד קיץ של גיהנום אז לנו אין את הפריבלגיה להתעסק בכל זה".

משלחת מצ'צ'ניה אמורה הייתה להגיע למשחק, אבל בואה בספק גדול, וכרגע נראה שהם לא יגיעו. הלילה ינחתו אמו ואחותו של קאדייב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד בתמונת ההרכב, השני לא. סטיבן כהן וקאדייב, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפתחות והכנות: בני סכנין

שבוע סוער עבר על בני סכנין, בעיקר בשל יום מועד ההעברות שהביא לכך שארבעה שחקנים עברו במועד ההעברות הנוכחי לקבוצה, עם חתימתם של אימורו לוקמן ודיא סבע ממש ביום האחרון להעברות.

לוקמן שנחת רק אתמול, התאמן עם הקבוצה ובשל העובדה שגם אלכסנדר דוידוב פצוע ייתכן שבסופו של דבר הקשר האחורי החדש ישחק, למרות שלא התאמן כבר חודש ימים באופן סדיר. "זה בטח לא אופטימאלי, אבל במצב שנוצר יש סיכוי לא רע שבסופו של דבר שלומי ייאלץ לפתוח עם אימורו למרות שזו לא ההעדפה מבחינתו", אמר גורם במועדון. אגב גם האפשרות שפיטר אמבמבה יפתח בקישור האחורי נשקלת.

דוידוב הפצוע בספק גדול והתקשה להתאמן השבוע. אם הקשר הסרבי לא יוכל לשחק, אחמד קאסום צפוי לפתוח במקומו. מוחמד כליבאת שפצוע אף הוא, יקבל ככל הנראה זריקה ויעלה לשחק, זאת לאחר שהבהיר לצוות המקצועי כי הוא לא רוצה להחמיץ את המשחק.

דורה ביקש היום באסיפה המסכמת משחקניו להימנע מפרובוקציות במשחק ולהיות מרוכזים. "תעלו כמו שעליתם מול הפועל חיפה", אמר המאמן לשחקנים. "תהיו מפוקסים ואל תתעסקו במה שקורה מסביב. אנחנו יכולים לחזור עם נקודות".

בסכנין מרוצים מאוד גם מהתוצאות של יריבותיהם לתחתית, ובקבוצה אמרו כי ניצחון יקפיץ אותם לעמדה שעשויה אפילו לצרפם למאבקי הכניסה לפליאוף העליון.

אלכסנדר דוידוב בני סכנין מול סביטי ליפנייה עירוני רמת השרון. אדריאן הרבשטיין
בספק גדול. אלכסנדר דוידוב/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: ערן לוי

ערן לוי הוא הברומטר של בית"ר ירושלים. כשהוא מרגיש טוב ומשחק משוחרר בית"ר לוהטת. אחרי ירידה של שני משחקים ובהיעדרותו של אבי ריקן, התקפת בית"ר תקום או תיפול על ערן לוי.

בני סכנין: ירו בלו

החלוץ המצוין נכנע במשחק הקודם לפרובוקוציות ועשה תנועה מגונה לעבר הספסל של בית"ר, תנועה שהרחקיה אותו ליותר מחודש מהמגרשים. במשחק הזה בלו צריך להוכיח שחוץ מהיכולת יש לו גם את האופי, להכריע את המפגש הטעון לטובת סכנין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הברומטר. ערן לוי, משמאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, מתן בראשי, דינו שקבורץ, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל (אופיר קריאף), דריו פרננדס, סטיבן כהן, דומיניק גלאבינה, חן עזריאל, ערן לוי.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, עידן ויצמן, עלא אבו סלאח, אדיר טובול, חאלד חלאיילה, אימורו לוקמן (פיטר אמבמבה), אלכסנדר דוידוב (אחמד קאסום), חאמד גנאים, מוחמד כליבאת, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully