וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי רקנאטי: "יש לנו בעיה ברבע השלישי ובעונשין"

9.2.2013 / 11:45

סגן יו"ר דירקטוריון מכבי ת"א חגג זכייה בגביע, אבל ניתח: "גם שחקנים שקולעים עונשין מצוין, מגיעים למכבי ולא קולעים טוב"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

במכבי תל אביב כבר מסתכלים קדימה אחרי חגיגות הזכייה בגביע המדינה לקראת המשחק החשוב נגד ברצלונה במסגרת היורוליג. סגן יושב ראש הדירקטוריון ומבעלי הקבוצה שי רקנאטי התייחס לניצחון על מכבי חיפה ולזכייה בתואר, ואמר: "זה בכלל לא הלך קל, אבל ניצחנו. אני חושב שיש לנו בעיה ברבע השלישי ובעונשין. גם שחקנים שקולעים עונשין מצוין מגיעים למכבי ולא קולעים טוב, אבל מה שחשוב זה שבסופו של דבר כן ניצחנו במשחק".

שי רקנאטי מבעלי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"יש שחקנים שהשילוב שלהם בקבוצה הוא לא כמו כולם וקשה יותר עבורם. לפעמים שחקנים לא משתלבים ולא מתאימים לקבוצה". שי רקנאטי/ברני ארדוב

הבעלים סיפר על תחושותיו, ואמר: "איך אני מרגיש עם הזכייה בגביע? נהדר. אני חושב שהקושי של המשחק זה מה שגורם לשמחה גדולה יותר. חיפה היא קבוצה ממש מצוינת, הם הראו את זה גם מול ירושלים. לא תמיד זה הולך קל כמו שאתה רוצה. אני מודע לכך שרמת הציפיות ממכבי היא להגיע ולנצח בהפרשים גדולים, אבל כאן מדובר במשחק אחד. במשחק אחד, שהוא מאוד חשוב, הכל יכול לקרות. בדרך כלל קורה שבמשחקים האלו ההפרשים הם מאוד קטנים וצמודים".

על היעדרותו של ליאור אליהו הפצוע הוסיף הבעלים: "אין ספק שכשחסר שחקן כמו ליאור זה יותר קשה, גם ביורוליג ובטח בליגה הישראלית, בה אנו צריכים לשחק עם שני ישראלים על המגרש. אם שחקן כמו ליאור, שהוא מאוד משמעותי במכבי, לא משחק, זה בעייתי". רקנאטי אף התייחס לעזיבתו של מלקולם תומאס, ואמר: "יש שחקנים שהשילוב שלהם בקבוצה הוא לא כמו כולם וקשה יותר עבורם. לפעמים שחקנים לא משתלבים ולא מתאימים לקבוצה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני מכבי תל אביב עם גביע המדינה. ברני ארדוב
"כיבדנו את חיפה. חיפה חזרה במחצית השנייה ומגיע להם כל הכבוד. מדובר בקבוצה מצוינת והיה משחק פתוח, כולם ראו, אבל הניסיון והמסורת עשו את זה בסופו של דבר". שחקני מכבי תל אביב חוגגים/ברני ארדוב

מי שנראה מחובר מאוד עם האוהדים לאחר הניצחון הוא מורן רוט. האוהדים הקפידו לעודד ולרקוד עימו במסגרת החגיגות שלאחר הזכייה, והשחקן עצמו מקווה להמשיך תקופה ארוכה ללבוש צהוב: "מכבי הוא מועדון מפואר עם מסורת ארוכה. יש לי חיבור טוב עם האוהדים, הם מכבדים מי שנותן מעצמו ונותן בשביל הקבוצה. אני מקווה שמכבי ואני נמשיך עוד הרבה שנים יחד ככה".

רוט התייחס למשחק, ואמר: "כיבדנו את חיפה. חיפה חזרה במחצית השנייה ומגיע להם כל הכבוד. מדובר בקבוצה מצוינת והיה משחק פתוח, כולם ראו, אבל הניסיון והמסורת עשו את זה בסופו של דבר. אלו לא סיפורי מעשיות, באנו במאני טיים, עשינו את הפעולות הנכונות וניצחנו".

דווין סמית' הוסיף: "זה לא היה קל. חיפה התמודדה מולנו העונה כבר כמה פעמים, אבל היו כמה מהלכי מפתח שעזרו לנו לנצח. כולם התעלו ברגעים מסוימים של המשחק, לא רק אני, ברבע הראשון נאבקנו, הם עשו כמה מהלכים גדולים. חיפה רצה וניסיתי לעשות כמה מהלכים שיכולתי בכדי לתרום לניצחון".

סמית' נשמע מרוצה מהחגיגות: "כולם שמחו וחגגו, צריך ליהנות מזה. זכינו בגביע וכולנו שמחים על זה כי הזכייה הייתה אחת מהמטרות שלנו בתחילת העונה, אבל מעכשיו אנחנו מסתכלים קדימה למשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully