וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן רוט: "שון שחקן על. מה שהוא עושה בהגנה שווה ל-40 נקודות"

8.2.2013 / 8:00

מכבי תל אביב חגגה את הזכייה בגביע המדינה ה-40 בתולדותיה עם אוהדיה. שון ג'יימס: "זה הרגיש לי יותר מיוחד"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

"להתעלות, ולעשות את העבודה, להתמודד עם הקבוצה ולהביא את הגביע של מכבי הביתה", כך ביקשה הנהלת מכבי תל אביב מהשחקנים לפני שעלו לפרקט לגמר גביע המדינה אמש (חמישי) בו ניצחו את מכבי חיפה 68:76. לא מעט דקות מדאיגות עברו על ההנהלה במהלך המשחק, כשלאחריו אף שוחחו בצד באריכות, כשבהנהלה כבר חושבים על המשחק הקריטי מול ברצלונה בשבוע הבא ביורוליג, כשלכולם ברור שיכולת דומה לא תספיק.

לאחר הניצחון יצאו שחקני הקבוצה לחגוג את הזכייה בגביע ה-40 בתולדות המועדון במסעדת "206", שהפכה לבית של החגיגות של הצהובים, ולפני זה פגשו את האוהדים שנשאו את השחקנים על הכתפיים, וביצעו מופע פירוטכניקה מרשים.

"זו הפעם הראשונה שמוניתי לקפטן, ומסיבה כלשהי זה הרגיש יותר מיוחד אז אחזתי בגביע יותר זמן מהרגיל", סיפר שון ג'יימס, בשעה שהוא וחבריו לקבוצה משפריצים אחד על השני שמפניה, "כולם נרתמו, עשו את העבודה ובאו להתמודד כקבוצה כדי להביא את הגביע של מכבי הביתה".

שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב עם גביע המדינה. ברני ארדוב
הקפטן החדש נאחז בגביע. שון ג'יימס/ברני ארדוב

"גביע ראשון, שמחה גדולה זאת הרגשה נפלאה", אמר מורן רוט שהגיע הקיץ למכבי תל אביב מהפועל חולון, עמה לקח לצהובים אליפות ב-2008, בשעה שהוא נישא על כתפי האוהדים, "אחרי הגביע ה-40 של מכבי, עדיין יש התרגשות גדולה אצל האוהדים, אז אם הם מתרגשים, אז בטח ובטח שאנחנו נתרגש, אנחנו משחקים בשביל הקהל הזה והמועדון הענק הזה עם כל כך הרבה מסורת שנותן לשחקנים את כל התנאים כדי להצליח, אז זה המעט שאנחנו יכולים לעשות בשביל ראשי המועדון. שון ג'יימס הוא שחקן על, מה שהוא עושה בהגנה שווה 40 נקודות למשחק".

הפורוורד דווין סמית' שקלע מספר סלים חשובים בדקות ההכרעה סיכם: "שמחתי מאוד בשביל גיא פניני הערב, הוא שיחק ממש טוב אחרי תקופה לא קלה, אבל הוא היה שם הערב, עלה מהספסל, הביא לנו אנרגיות וקלע כמה סלים חשובים. בסופו של דבר ידענו שהם ירוצו ויחזרו למשחק, אז הייתי חייב לעשות את המהלכים הטובים ביותר שיכולתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דייויד לוגן שחקן מכבי תל אביב מול קורי קאר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
דיוויד לוגן: "זה התפקיד שלי - לקלוע"/ברני ארדוב

דייויד לוגן, שהשלשות שקלע תרמו רבות לניצחון, הוסיף "בסופו של דבר היה לנו משחק טוב. בסופו של דבר שיחקתי טוב וניסיתי להציל את הקבוצה, אבל זה התפקיד שלי, לקלוע ,וזה נראה טוב מול חיפה. במהלך הקריירה שלי ידעתי לעלות מהספסל ולעשות את זה, אלו סיטואציות שאתה צריך להופיע אליהן. היינו בפיגור והיה חשוב לחזור. שוחחתי עם בלאט על המצב והוא אמר שינסה לעשות כמה שהוא יכול ולעזור וכך קורה. היה קשה כי התמודדנו מול חיפה כבר כמה פעמים ואנחנו מכירים טוב, היא קבוצה טובה והיה משחק טוב".

סילבן לנדסברג נשמע נרגש: "כולם מאושרים, זה משחק על התואר, וכולנו מאוד רצינו לזכות בגביע.זה היה הגביע הראשון שלי והיו לי הרבה הרגשות וזו הרגשה נפלאה לזכות, בחדר ההלבשה שון ג'יימס חטף לא מעט שמפנייה עליו, כולם נרטבו כאן. הבחורים כאן נפלאים ואני אני שמח מאוד שנצחנו, אין לי מילים לתאר את זה".

"זה הגביע ה-40 של המועדון וזו הרגשה נהדרת לצרף עוד גביע", אמר שמעון מזרחי לוואלה! ספורט בסיום המשחק, "אנחנו עובדים בשביל זה קשה מאוד, ועכשיו צריכים להסתכל קדימה. המשחק לא היה קל אבל כל המשחק הובלנו וגם כשהם עלו ליתרון, מיד חזרנו לעצמנו, ולא שמטנו אחר כך את היתרון. חשוב לזכור שאצלנו חסרים שחקנים גבוהים, והמאמן פחד מעבירות במחצית השנייה. התוצאה של זה היא שחיפה עמדה על הקו 13 פעמים ואנחנו רק פעם אחת. המאמן היה צריך להישמר שהשחקנים הגבוהים לא יעשו עבירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully