וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחונות למכבי והפועל ראשל"צ ומכבי ת"א

האלופה דרסה 16:42 את ארזים ר"ג, האדומים ניצחו 21:28 בקרית מוצקין והתל אביבים גברו 22:30 על רחובות בחוץ

המחזור ה-14 בליגת העל בכדוריד, שיצא לדרך כבר אמש עם ניצחונה של בני הרצליה בדרבי השרוני 20:24 על רמת השרון, הושלם הערב (שישי) עם חמישה משחקים נוספים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיול קליל לאלופה. נדב רובין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי ארזים רמת גן - מכבי ראשון לציון 42:16 (20:9)

תוצאה צפויה מאוד במפגש הקצוות בין האלופה והמוליכה מעיר היין, שצברה את ניצחונה ה-13 העונה, לאחרונה בטבלה, שעדיין לא השיגה נקודה העונה וממשיכה לחטוף תבוסות. עומר גרא וחן בירנבוים הובילו את ראשון לציון עם שבעה שערים כל אחד, אריאל רוזנטל הוסיף שישה. איליה מורגולוב כבש ארבעה למפסידה האומללה.

מכבי קרית מוצקין - הפועל ראשון לציון 28:21 (11:9)

היריבה העירונית עבדה קצת יותר קשה, אבל שמרה על המומנטום מהניצחון הגדול בגביע על מכבי תל אביב. בדקה ה-15 לוח התוצאות הראה 6:6, אבל הגנה טובה של האורחים סידרה להם יתרון חמישה שערים בדקה ה-38 (11:16) והם המשיכו כל הדרך אל הניצחון, כאשר בויאן בוטוליה מככב כהרגלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצהובים מתל אביב עצרו רצף רע. ראשיץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

עירוני רחובות - מכבי תל אביב 30:22 (13:9)

אחרי שלושה הפסדים רצופים, הצהובים הגיעו למשחק חוץ לא פשוט בכלל וידעו לצאת עם ידם על העליונה. הקבוצה של אבי רש הייתה מפוקסת בפתיחה ועלתה ל-2:6 מהיר. רחובות איזנה, אבל הצהובים שוב ברחו, עלו במחצית השנייה ל-19:27 והמשיכו כל הדרך לניצחון, כאשר אלון כהן השוער בולט. דויד ראשיץ' כבש שמונה, גיל פומרנץ שבעה. אמי צ'וקוהאמיקה עם שבעה שערים לרחובות.

הפועל קרית אונו - סביון 28:29 (14:16)

דרבי תחתית מרתק בבקעת אונו הסתיים בניצחון קריטי של המארחת, שהתרחקה מעט מהתחתית הבוערת וברחה ליתרון שתי נקודות על פני המפסידה. במצב של 28:29, המאחרת איבדה כדור עם 15 שניות על השעון, אבל סביון לא הצליחה להשוות בזריקה האחרונה. סלובודן ג'ורג'ביץ' כבש שישה למנצחת, גיל יעקב 12 למפסידה.

א.כ. נס ציונה - אס"א תל אביב 26:29 (12:14)

עוד משחק תחתית, בו השיגה נס ציונה שתי נקודות חשובות שמחזירות אותה לליגה ומשאירות את אס"א בצרות גדולות. המארחת שלטה במשחק והובילה לאורך רוב הדקות. אס"א צימקה עד 27:26, אבל השוער המצוין של נס ציונה, עדן צרפתי, הדף פעמיים במאני טיים והכריע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully