וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור אשקלון: גילי מוסינזון חתם עד לתום העונה

8.2.2013 / 14:44

הפורוורד שב מפסק הזמן בן החודש שלקח לעניינים אישיים ויעזור לקבוצה של עדי אזולאי במאבקים הלוהטים בתחתית הטבלה

חודש אחרי שהודיע כי הוא לוקח פסק זמן מהכדורסל לעניינים אישיים, חזר הבוקר (שישי) גילי מוסינזון להתאמן באליצור אשקלון וחתם עד לסיום העונה. חזרתו של הפורוורד, שכבר פרש בעבר פעמיים ממשחק פעיל, הגיעה גם לאור מכת הפציעות שעוברת על הקבוצה הדרומית, שצירפה רק שלשום את הפורוורד המוכשר ג'ארוויס הייז, שערך אמש את אימון הבכורה שלו.

גילי מוסינזון שחקן אליצור אשקלון. מגד גוזני
לא מוותר. גילי מוסינזון/מגד גוזני

מוסינזון בן ה-34 רשם 10 משחקים במדי אשקלון, מתוכם שבעה בהם פתח בחמישייה. הוא תרם 3.8 נקודות בממוצע למשחק, והוסיף 1.1 כדורים חוזרים ו-0.4 חטיפות בממוצע למשחק. הופעת השיא שלו במדי אשקלון הייתה בהפסד הביתי לברק נתניה, אז קלע 13 נקודות ב-14 דקות. את הופעת הבכורה שלו, מול קבוצת נעוריו הפועל תל אביב, מוסינזון לא ירצה לזכור, שכן אז הוא צבר חמש עבירות מהירות תוך פחות משלוש דקות.

מוסינזון נחשב לאחד הכשרונות הגדולים ביותר בכדורסל הישראלי בעשור החולף. לאחר שגדל בהפועל תל אביב ושיחק בשורותיה בשלוש קדנציות שונות, הוא בילה עונות גם במכבי חדרה, עירוני רמת גן, הפועל רמת השרון, מכבי ראשון לציון (שתי קדנציות) והפועל גליל עליון. תקופתו הטובה ביותר בקריירה הייתה בין השנים 2004 ו-2006 באוסישקין, כשהפך לאחד הסמלים הגדולים של האדומים. בתום עונת 2008/09, לאחר שניסה להמשיך לשחק בשורות הפועל גליל עליון/קצרין אך סבל מקרע במיניסקוס, החליט לפרוש מכדורסל ואת עונת 2010/11 הוא ליווה מהאולפן, כששימש כפרשן עבור "חמישיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully