וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: האוהדים הטריפו את השחקנים, באדיר יפתח?

האוהדים האדומים הקרינו לשחקנים סרטון עם הניצחונות הגדולים בדרבי. הבלם הותיק ערך אימון כמעט מלא, אלמוג כהן תורגל

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הקרנבל סביב הדרבי ממשיך להגיע לאימוני הפועל תל אביב. היום (שישי) הגיעו השחקנים למתחם חודורוב שם חיכה להם מסך גדול עליו הוקרן סרטון של כל משחקי הדרבי בהם הקבוצה ניצחה בשנים האחרונות. האוהדים הכינו את הסרטון כדי להטריף את שחקני הקבוצה. לאחר שהשחקנים צפו בסרטון, הם עברו לכר הדשא, כאשר המאמן יוסי אבוקסיס עדיין לא תרגל הרכב לקראת המשחק ביום שני, אבל ערך אימון נפרד לשחקני ההגנה וההתקפה.

אלמוג כהן שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
תורגל לראשונה. אלמוג כהן/קובי אליהו

בשורות טובות הגיעו למאמן מכיוונו של וואליד באדיר. אחרי שאתמול היה נראה שסיכוייו לשחק בדרבי נמוכים, היום הקפטן כמעט הצליח לסיים אימון מלא ובקבוצה אופטימיים מאוד לגבי שיתופו. בכל מקרה, אם באדיר יהיה כשיר, הוא יפתח במרכז ההגנה. לצידו יפתחו דויד רוצ'לה הספרדי או סאבו פאביצ'ביץ', שבמצבו חל שיפור והוא מרגיש טוב יותר. גם שמעון הרוש ערך אימון כמעט מלא וצפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי.

אבוקסיס אף תרגל את קשר הרכש החדש אלמוג כהן לצידו של אריק דג'מבה דג'מבה בקישור האחורי, זאת מכיוון ששי אבוטבול לא התאמן בשל פציעה לא רצינית ברגלו, שכרגע לא אמורה למנוע ממנו ליטול חלק במשחק. בכל אופן נראה כי האינדיקציה האמיתית הראשונה להרכב תתקבל רק באימון יום שבת, כאשר גם טל בן חיים אמור להיות חלק מה-11 שיפתחו בדרבי.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully