וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת הפציעות נמשכת: גם מור שושן צפוי להיעדר מהדרבי

בלם הפועל ת"א סובב את הקרסול. מאמצים להכשיר את באדיר ופאביצ'ביץ'. אימון בכורה לאלמוג כהן שקיבל את הספרה 8

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בשורות רעות חדשות נחתו הערב (חמישי) על הפועל תל אביב: הבלם מור שושן סובב את קרסולו באימון הערב וגם הוא צפוי להיעדר מהדרבי התל אביבי הגדול ביום שני. הפציעה של שושן מצטרפת לשמונה שחקנים שנעדרו מהמשחק האחרון מול מכבי נתניה בשל פציעות. הקפטן וואליד באדיר נמצא גם הוא בספק גדול למשחק, כאשר בקבוצה עושים מאמצים גדולים להכשיר אותו ואת הבלם סאבו פאביצ'ביץ'. בשלב זה נראה כי הספרדי דויד רוצ'לה יערוך בכורה בהרכב, בעוד אריק דג'מבה דג'מבה עשוי לשחק שוב כבלם, כמו שעשה במהלך המחצית השנייה במשחק נגד נתניה.

מור שושן הפועל תל אביב מול אחמד סבע מכבי נתניה. ברני ארדוב
מצטרף לרשימה הארוכה. מור שושן/ברני ארדוב

בצל ההפסדים האחרונים והביקורת על היכולת המאכזבת שהיא מציגה בתקופה האחרונה, הפועל תל אביב החלה בהכנותיה לקראת הדרבי. הפנים החדשות באימון היו כמובן של קשר הרכש, אלמוג כהן, שערך את אימון הבכורה במדים האדומים, לאחר שעסקת השאלתו מנירנברג הושלמה סופית ביום שלישי. כהן שהה ביממה האחרונה בגרמניה לסידורים אישיים ושיחה עם ראשי נירנברג והבוקר המריא חזרה לישראל והספיק להתייצב בזמן לאימון הפועל תל אביב. כהן התקבל בהתלהבות על ידי הנוכחים וקיבל את החולצה מספר 8, איתה שיחק במדי מכבי נתניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אלמוג כהן שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
ברוכים הבאים לוולפסון. אלמוג כהן באימון הבכורה/קובי אליהו

אסי דומב, עוזר המאמן של האדומים, התראיין בסיום האימון המסכם והתייחס בעיקר למכת הפציעות של הקבוצה: "אני מקווה שבקרוב ייפתח לנו חלון ההעברות של הפצועים. שיחזרו לנו שחקנים נוספים לסגל ושנוכל לחזור שוב לסגל בריא".

דומב התייחס כמובן למשחק הדרבי שמצפה לאדומים ואמר: "בחיים לימדו אותנו שתמיד יכול להיות יותר גרוע. היינו מעדיפים לבוא לדרבי עם סגל מלא. ניתן את כל מה שיש לנו בדרבי. אנחנו תמיד מאמינים לפני כל משחק לעשות את הכל. הרבה שנים זה גם מצליח לנו. כשאתה רץ לאליפות אתה מגדיר כל משחק כמשחק חשוב. אנחנו באים בצורה אופטימית לדרבי".

על הביקורת שסופג יוסי אבוקסיס לאחרונה: "אף אחד לא אוהב לספוג ביקורות, אבל אנחנו נמשיך להיות עם הראש למעלה, נמשיך להיות גאים וצנועים". דומב התייחס כמובן גם לצירופו של אלמוג כהן: "אלמוג שחקן מהשורה הראשונה. אנחנו מאמינים ומקווים שהוא יתרום להפועל תל אביב כמו שהקבוצה מצפה".

אלמוג כהן שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
כבר על המזרן. אלמוג כהן/קובי אליהו
טוטו תמוז חלוץ הפועל תל אביב. קובי אליהו
שחקן מפתח בדרבי. טוטו תמוז/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully