וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ג'יבראיל קאדייב תורגל בהרכב לסכנין

8.2.2013 / 13:37

הרכש שנמצא בעין הסערה עשוי לפתוח ביום ראשון. ריקן ודסה הפצועים צפויים להיעדר. הרוש: "אמרתי לצ'צ'נים שלא ידאגו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בצל הסערה שגרמה ההצתה במתחם האימונים של בית"ר ירושלים בבית וגן, הקבוצה ערכה הבוקר (שישי) אימון לקראת המשחק הטעון מול בני סכנין ביום ראשון, שיהיה מאובטח על ידי 400 שוטרים וכ-300 סדרנים. כח השיטור תוגבר לקראת המשחק במטרה להילחם בתופעת הגזענות ובמשטרה מוכנים גם לסיטואציה בה ייעצרו עשרות אוהדים במכה אחת, במידה וייקראו קריאות גזעניות. כ-500 אוהדים מסכנין צפויים להגיע למשחק.

ג'יבראיל קאדייב שחקן בית"ר ירושלים עם המאמן אלי כהן. קובי אליהו
בכורה בהרכב? קאדייב הבוקר/קובי אליהו

לאימון הבוקר שהתקיים כרגיל, הגיעו רק כעשרה אוהדים שהפעם לא התפרעו. אוהדים רבים של הקבוצה שתיכננו במהלך השבוע להגיע לבית וגן חזרו בהם מחשש שהמשטרה תמתין להם ותרצה לבצע גל מעצרים לקראת המשחק בטדי ביום ראשון. המשטרה הגיעה בכוחות מתוגברים אל מתחם האימונים, בו נרשמה תקרית כשזאור סדאייב, שערך אימון ריצה בלבד, רץ מסביב למגרש והתקרב לגדר כשחמישה מהאוהדים צעקו לעברו: "פאק יו סדאייב". אחד מאנשי בית"ר צילם את המעשה ועשוי להעביר את הצילומים למשטרה.

אבי ריקן סובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי וצפוי להעדר ביום ראשון, וכמו כן אלי דסה עורך טיפולים בשל פציעה דומה ולא מתאמן. לאורך כל האימון אלי כהן תרגל את קאדייב בקישור האחורי לצד דריו פרננדס, והוא עשוי לפתוח מול סכנין, כשגם קובי מויאל ואופיר קריאף בתמונת ההרכב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן. קובי אליהו
מכין הפתעה? כהן/קובי אליהו

אריאל הרוש התראיין לרדיו ירושלים והתייחס למצב הסוער במועדון: "מי שעשה את זה היום הוא לא אוהד בית"ר, רק באים להרוס לנו, וחבל שזה קורה. אחרי העונה הזאת מי שעושה דבר כזה מקלל אותנו ושורף את המועדון הוא לא אוהד בית"ר, אוהדי בית"ר צריכים להיות איתנו גם ברגעים הקשים וגם ברגעים הקלים. אני אופטימי, זה ייגמר, זה יקח קצת זמן, זה לא עניין פשוט, יש פה דברים מעבר לכדורגל, נקווה שאיציק קורנפיין וכולם יעשו הכל כדי שזה ייפסק. חבל שזה קורה בעונה כל כך טובה שלנו, ופתאום בא הדבר הזה וקוטע לנו את הכל".

על ההשפעה שיש לקללות הוסיף הקפטן: "זה לא משפיע על הרגליים, אתה רואה את הדברים האלה, ואנשים שאמורים לתמוך בנו פתאום מתהפכים עלינו, קשה לבוא למשחק כשכולם מקללים אותך וכולם רוצים שבעצם תפסיד, זה אבסורד דבר כזה. אני מקווה שבמשחק הקרוב כולם יהיו בעדינו, הקהל של בית"ר הוא מספר 1 בארץ. הקומץ שעשה את הדברים האלה, אני לא מקשיב להם והשחקנים לא מקשיבים להם".

על ההכרות עם השחקנים הצ'צ'נים אמר השוער: "אני מדבר איתם, וז'אן טלסניקוב גם עוזר. ביום שישי בשבוע שעבר עם כל הקללות אמרתי להם שלא ידאגו, שכל השחקנים איתם ושאין להם מה לדאוג, אבל רואים שהם פוחדים. ברור שהם מודעים למה שקורה, אבל הם מקבלים הרבה חיזוקים והם מקווים שזה יחלוף בסופו של דבר, אני מקווה בשבילנו ובשבילם שהם יחזיקו למעמד, כי בסופו של דבר זה ייפתר וייגמר כי רק בית"ר נפגעת. הייתי שבוע בנבחרת אז בקושי ראיתי אותם, אחד מהם נפצע. השני ראיתי אותו היום והוא נראה כמו שחקן טוב אבל עשיתי איתו רק חצי אימון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully