וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמונים הציתו את משרדי בית"ר ירושלים בבית וגן

נזק כבד נגרם למשרדים של המועדון במתחם האימונים. נשרף חדרו של איש המשק מאיר הרוש, בו נמצאו צלחות האליפות וגביעי המדינה של הקבוצה: ”לאן אנשים הגיעו עם הקיצוניות שלהם? מה הצעד הבא, מטען חבלה?"

צילום: עומר מירון, עריכה: אמיר קוטיגרו

אלמונים הציתו לפנות בוקר (שישי) את משרדי קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים שבמתחם האימונים בשכונת בית וגן בירושלים. במקום אין נפגעים ,אך מהמשטרה נמסר כי נזק כבד נגרם למתחם. במכבי האש העריכו שבקבוק תבערה נזרק לתוך החדר של איש המשק מאיר הרוש, הסמוך לחדרי ההלבשה במתחם. בבית"ר אמרו בתגובה לאירוע: "זה המוזיאון הקטן שלנו, צלחות האליפות, הגביעים וכל מיני מזכרות מכל מיני מקומות. זה חדר ששחקנים ישנים בו בין אימונים. לאן אנשים הגיעו עם הקיצוניות שלהם? מה הצעד הבא, מטען חבלה?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה המוזיאון הקטן שלנו". הרוש עם הגביע השרוף/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גביע בתוך הלהבות/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, בשבועיים האחרונים מתמודדת בית"ר ירושלים עם מחאות חריפות של כמה מאוהדי הקבוצה כנגד החתמתם של זאור סדאייב וג'יבראיל קאדייב המוסלמים. האוהדים שהתנגדו למהלך קיללו את שני שחקני הרכש בכל אימון בו השתתפו, ומחו גם נגד הבעלים, ההנהלה וגם השחקנים שנתנו יד למהלך.

"הצתת מתחם האימונים היא חציית קו אדום בכל מה שקשור לנושא האלימות והגזענות איתו אנחנו מתמודדים", נמסר מהמועדון. "אותם אנשים שביצעו את המעשה הנתעב הזה גרמו לנזק בלתי יתואר לפריטים מההיסטוריה של בית"ר, כמו צלחות האליפות וגביעי המדינה. יחד עם המשטרה נפעל על מנת להגיע אליהם ולטפל בהם בחומרה רבה. למרות המקרה נמשיך במלחמתנו כנגד החלק האלים והגזעני שפוקד את יציענו".

מנהל הקבוצה מנחם נידם, שהגיע יחד עם מאיר הרוש למתחם אמר: "זה ונדליזם אמיתי. נקווה שבעזרת מצלמות האבטחה נצליח לתפוס את מי שעשה את זה. זה מזכרות של עשרות שנים של המועדון מהארץ ומהעולם". הרוש עצמו אמר: "יש פה קרוב ל-200 חולצות היסטוריות, אם זה בעולם ואם זה בישראל, והכל נשרף וירד לטמיון. כל הגביעים ההיסטוריים, גם האישיים שלי שהלכו, והדמעות עומדות בעיניים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה חדר ששחקנים ישנים בו בין אימונים"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם צלחות האליפות נפגעו. הרוש/מערכת וואלה!, צילום מסך
משרדי בית"ר ירושלים בבית וגן אחרי הצתה 8.2.13. אסף אברס - שירותי כיבוי והצלה ירושלים,
מעריכים את הנזק. הרוש/אסף אברס - שירותי כיבוי והצלה ירושלים
משרדי בית"ר ירושלים אחרי ההצתה בבית וגן. קובי אליהו
היסטוריה מוכתמת בפיח/קובי אליהו

דובר שירותי כבאות והצלה ירושלים אסף אברס שחקר את הדליקה סיפר: "בסביבות חמש בבוקר קיבלנו הודעה ממוקד אבטחה על עשן שיוצא ממשרדי בית"ר ירושלים בשכונת בית וגן. שני צוותי כיבוי שהוזעקו למקום זיהו עשן ולהבות שיוצאים מהמשרדים. מוקד הדלקה היה באחד המשרדים ולשאר החללים נגרם נזק כבד של פיח ועשן. לפי הממצאים בשטח קבענו שמדובר בהצתה. הממצאים הועברו למשטרה שפתחה בחקירה".

גורמים במשטרה שהיו בזירת האירוע סיפרו: "אלה שעשו את זה עשו טעויות של טירונים והשאירו בשטח עדויות רבות שיאפשר למשטרה להגיע אליהם בימים הקרובים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להבות במתחם האימונים לפנות בוקר. הכבאים בפעולה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיא חדש באלימות. בית וגן הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully