וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ארגון שמאל יזדהה עם האוהדים

7.2.2013 / 20:42

ארגון "תג מאיר" יערוך מפגן תמיכה בקהל המתון לפני סכנין, תחת הכותרת "ירושלים סובלנית לעד". סואן ובהלול ינאמו

בנוסף לכל מה שעובר על בית"ר ירושלים בימים האחרונים, נראה כי יותר מדי גורמים מנסים לקפוץ על העגלה ולהמשיך להתסיס את האווירה סביב האירוע של צירוף שני השחקנים הצ'צ'נים מוסלמים לבית"ר. היום הודיע ארגון השמאל "תג מאיר" כי הוא מתכוון לערוך הפגנת הזדהות עם החלק השפוי של אוהדי בית"ר ולערוך מפגן תמיכה בחניית אצטדיון טדי בסמוך ליציע הצפון מערבי (זה שצפוי לאכלס את הגרעין הקשה של אוהדי בית"ר) ולתת תמיכה למועדון.

אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
צפויים לערב מעניין עוד לפני המשחק מול סכנין. אוהדי בית"ר ירושלים/קובי אליהו

בהודעה שהוציא הארגון נאמר: "בעקבות אירועי הגזענות במשחקי בית"ר ירושלים – אנו מכריזים על אירוע תמיכה ברוב הדומם והשפוי של אוהדי בית"ר ירושלים בעד הסובלנות ונגד הגזענות. במשך שנים פושה הגזענות במשחקיה של בית"ר ירושלים, אירועי שנאה וגזענות באוטובוסים ובפרהסיה הציבורית בירושלים. בית"ר ירושלים היא לא "עוד קבוצה" – היא אחד מסמליה של ירושלים, ונכון להיום – סמל של בושה לירושלמים.

"אנו קוראים לכל מי שדמותה של ירושלים בפרט ושל החברה הישראלית בכלל חשובים לו – ירושלמים ולא ירושלמים, אוהדי בית"ר ואוהדי קבוצות אחרות, יהודים וערבים – להגיע לאירוע המחאה של פורום ארגוני תג מאיר. אנו נתכנס לפני המשחק שלא ברצונו הפך סמלי - בין בית"ר ירושלים הפועל לבין בני סכנין - ונקרא בקול רם וברור – 'ירושלים סובלנית לעד!' (משקל נגד לכרזה הגזענית שהונפה על ידי אוהדים של בית"ר "בית"ר טהורה לעד").

בין הדוברים (רשימה חלקית שתלך ותתמלא):
זוהיר בהלול
עבאס סואן
אברהם בורג
הרב אורי איילון, מנכ"ל התנועה הירושלמית
דייויד יששכרוף, יו"ר הכבה הבוגרת, נוער תל"ם

*האירוע מתקיים באישור המשטרה ובאבטחתה

זוהיר בהלול, אביעד פוהרילס. ברני ארדוב
יהיה בין הדוברים. זוהיר בהלול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully