וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בקהאם: "שואף לחקות את סקולס וגיגס"

הקשר רואה בחבריו מיונייטד מודלים לחיקוי. לא נכלל בסגל של פ.ס.ז' לבאסטיה (ו', 21:30), אך עשוי לערוך בכורה בשבוע הבא

פריס סן ז'רמן תארח הערב (שישי, 21:30) את באסטיה במסגרת המחזור ה-24 בליגה הצרפתית, כשהקבוצה של קרלו אנצ'לוטי תנסה לשמור על הפסגה בעזרת ניצחון רביעי ברציפות, מול יריבה שלא ניצחה בפארק דה פראנס מעולם. מי שציפה לראות את דייויד בקהאם עורך בכורה בעיר האורות, ימתין לפחות שבוע נוסף, שכן הקשר הוותיק מתאמן כרגע בלונדון ועשוי להיכלל בסגל במשחק החוץ מול סושו במחזור הבא או בקלאסיקו הביתי נגד מארסיי ב-24 בפברואר.

דייויד בקהאם, שחקן מוצג בקבוצת פ.ס.ז'. רויטרס
בעיר האורות מחכים לשובו. דייויד בקהאם/רויטרס

אנצ'לוטי יקבל את האנגלי בן ה-37 לאימונים בשבוע הבא, וינסה להכשירו לאחר שלא שיחק מאז ה-1 בדצמבר. "הוא יוכל להיות מוכן למשחק מול סושו", אמר המאמן האיטלקי לקראת בואו של בקהאם. "אם לא, הוא יתחיל לשחק שבוע לאחר מכן".

בקהאם עצמו התראיין בצרפת וסיפר מהיכן הוא שוב את ההשראה: "אני רואה את ריאן גיגס ופול סקולס ממשיכים לשחק במנצ'סטר יונייטד, עדיין ברמות הכי גבוהות - לזה שאני שואף. אני מרגיש טוב, גם פיזית, וכל עוד זה יקרה אני אמשיך לשחק ואוכל לעזור לפ.ס.ז' לזכות בתארים. לא חשבתי שבגיל 37 עדיין אקבל הצעות. המוטיבציה שלי אף פעם לא השתנתה. אני יודע שלא אשחק תמיד ולא אהיה ישר בהרכב, אבל אעבוד קשה וארוויח את מקומי".

מלבד בקהאם, גם ממאדו סאקו לא נכלל בסגל ויקבל מנוחה לקראת משחק ליגת האלופות מול ולנסיה ביום שלישי. טיאגו סילבה הפצוע וטיאגו מוטה המושעה גם הם מחוץ לסגל, אך לעומתם אלכס התאושש מפציעה ועשוי לפתוח במרכז ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully