וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין גארנט: "אם זה תלוי בי, אפרוש כשחקן הסלטיקס"

KG התרגש אחרי שחצה את רף 25 אלף הנק'. קובי בריאנט: "הגג נסגר עלינו". נקבעו המתמודדים בתחרות ההטבעות

בוסטון סלטיקס השיגה הלילה (בין חמישי לשישי) את ניצחונה השישי ברציפות, כשהפעם הניצחון היה מתוק במיוחד כשהירוקים הביסו את לוס אנג'לס לייקרס 95:116. הרצף מפתיע במיוחד, לאור העובדה שהקבוצה משחקת ללא ראג'ון רונדו וג'רד סאלינג'ר שגמרו את העונה בשל פציעות. במהלך המשחק הלילה חצה קווין גארנט את רף 25,000 הנקודות בקריירה והפך לשחקן ה-16 בכל הזמנים שמגיע למאזן מכובד זה.

קווין גארנט שחקן בוסטון סלטיקס. רויטרס
לא הולך לשום מקום. קווין גארנט/רויטרס

"אני אוהב את הסיטואציה שאני נמצא בה", אמר גארנט לאחר הניצחון, "אני לא יודע מאיפה המקורות שלכם, או מי שממציא את השטויות שאתם כותבים על זה שאני עובר בטרייד לדנבר ולמקומות אחרים. אני מדמם דם ירוק, ואני אמשיך לעשות זאת. אם זה תלוי בי, אפרוש כשחקן הסלטיקס. אני רק רוצה שכולכם תדעו את זה".

בצד השני רצף הניצחונות של הלייקרס נעצר על שלושה משחקים כבר במשחק הראשון ללא פאו גאסול, "אפשר להגיד שהגג קצת נסגר עלינו", אמר קובי בראיינט שהוביל את לוס אנג'לס עם 27 נקודות, "זה נראה כל פעם כשהגב שלהם צמוד אל הקיר, אתה תראה את היכולת הטובה ביותר שלהם". הלייקרס מדורגים כעת במקום העשירי במערב, שלושה וחצי משחקים מתחת ליוסטון השמינית.

ג'רמי אוונס שחקן יוטה ג'אז בתחרות ההטבעות. lynne sladky, AP
בא להגן על התואר. ג'רמי אוונס/AP, lynne sladky

בינתיים בליגה, הוחלט על רשימת השחקנים שיופיעו בתחרות ההטבעות באולסטאר שייערך בשבוע הבא, ומסתמן שלמרות שמדובר בתחרות ללא סופרסטארים, עדיין מצפה לנו ערב מהנה. ג'רמי אוונס, שחקן יוטה, יבוא להגן על תוארו מהשנה שעברה, כשהמתחרים העיקריים שלו יהיו אלוף תחרות ההטבעות מ-2007 ג'רלד גרין מאינדיאנה, טרנס רוס מטורנוטו, ג'יימס וויט מניו יורק והמאנימל, קנת' פאריד מדנבר. המשתתף הנמוך בתחרות יהיה אריק בלדסו מלוס אנג'לס קליפרס.

* רשת ESPN מדווחת הבוקר כי שיקגו וטורונטו מנהלות מגעים לטרייד אפשרי שישלח את קרלוס בוזר, הפורוורד שהגיע לבולס מיוטה, לקנדה תמורת הסנטר האיטלקי הנהדר אנדראה ברניאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully