וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין קאסרס: "זה שבוע קריטי לעונה של יובנטוס"

מספר ימים לפני סלטיק בליגת האלופות, מוליכת הליגה האיטלקית תארח את פיורנטינה (ש', 19:00). לאציו - נאפולי

מאבק האליפות בליגה האיטלקית יתלהט בשבת, כאשר לשתי המוליכות מצפים מפגשים לא פשוטים מול קבוצות צמרת בעלות שאיפות משלהן. המוליכה יובנטוס תנסה לשמור על פער שלוש הנקודות כשתארח את פיורנטינה האטרקטיבית, ולאחר מכן תצא נאפולי לאולימפיקו כדי לפגוש את לאציו השלישית, המגיעה אחרי שני הפסדים רצופים.

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. רויטרס
לא מוכן לספוג שוב שלישייה מפיורנטינה. ג'אנלואיג'י בופון/רויטרס

יובנטוס - פיורנטינה (שבת, 19:00)

אחרי שניצחה בשבוע שעבר לראשונה בשנה החדשה, פיורנטינה תגיע לטורינו במטרה להפתיע את האלופה, שבעצמה די מגמגמת לאחרונה. הסגולים ניצחו את יובנטוס במשחק חוץ רק פעם אחת בשני העשורים האחרונים (מרץ 2008) והשריד היחיד מאותו משחק, השוער ג'אנלואיג'י בופון שהוציא אז שלושה כדורים מהרשת, לא מתכוון לתת למקרה לחזור על עצמו. אלסנדרו מאטרי ומירקו ווצ'יניץ' צפויים לפתוח בהתקפה של יובנטוס, כשניקולא אנלקה עשוי לקבל דקות ראשונות. מנגד תציג פיורנטינה את סטבן יובטיץ' ולוקה טוני, כשהקשר דויד פיסארו יחזור להרכב.

"זה שבוע קריטי לעונה שלנו", אמר לקראת המשחק מרטין קאסרס, מגנה האורוגוואי של יובנטוס, שחושב גם על שמינית גמר ליגת האלופות מול סלטיק. "מצפה לנו אתגר נגד הסקוטים, אבל קודם כל יש את פיורנטינה. כבשתי כבר נגד הקבוצות הגדולות, עכשיו אנסה להבקיע אחד גם לרשת פיורנטינה. היריבות שלנו אולי התחזקו בינואר, אבל אנחנו סומכים על עצמנו".

מרטין קאסרס שחקן יובנטוס חוגג. AP
רוצה להוסיף למאזן גם שער נגד פיורנטינה. מרטין קאסרס/AP

לאציו - נאפולי (שבת, 21:45, ספורט1 ו-HD)

משחק חם לא פחות יהיה באולימפיקו, שם תתארח המדורגת שנייה אצל לאציו, שהפסידה את שני משחקי הליגה האחרונים שלה ובתווך העפילה לגמר הגביע. נאפולי חזרה לוהטת מהפגרה וצברה 13 נקודות מ-15 אפשרויות כדי לצמק את הפער מיובנטוס לשלוש נקודות בלבד. כעת רוצים שחקניו של וולטר מצארי לנצח גם באולימפיקו - מה שעשו מול לאציו רק פעם אחת בעשור האחרון (אוקטובר 2008). לאציו תחסר את מירוסלב קלוזה הפצוע, בעוד אלברו גונסאלס האורוגוואי נמצא בספק. הפליימייקר הרנאנס רשאי לשחק עם קסדה מיוחדת. נאפולי, ללא השוויצרי בלרים דז'מאילי, תסתמך כמובן על שעריו של אדינסון קבאני, שהבקיע 18 עד כה בליגה.

הרנאנס שחקן לאציו. רויטרס
ישחק עם קסדה. הרנאנס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully