וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שתי הארכות: 108:111 לברצלונה על ריאל מדריד

הקטלאנים נזקקו לדרמה אדירה כדי להעפיל לחצי הגמר, שם יפגשו את קאחה לבוראל שהביסה בקלות את סראגוסה 64:88

במקביל למשחקה של מכבי תל אביב בגמר הגביע מול מכבי חיפה, נערכו ברחבי אירופה עוד מספר משחקי גביע, בחלקם מעורבות גם יריבות מכבי תל אביב ביורוליג. המשחק הגדול והמסקרן ביותר בכל אירופה היה כמובן מפגש הקלאסיקו ברבע גמר הגביע הספרדי בין ריאל מדריד לברצלונה שבו ניצחו הקטלאנים 108:111 לאחר שתי הארכות והעפילו לחצי גמר בתום דרמה אדירה ומשחק ענק בין שתיים מקבוצות הפאר של הכדורסל האירופי. בחצי הגמר תפגוש ברצלונה את קאחה לבוראל שהביסה את סראגוסה 64:88.

פיט מייקל שחקן ברצלונה. GettyImages
ביום חמישי הבא הוא בתל אביב. פיט מייקל/GettyImages

ריאל מדריד, שנהנית מעונה נהדרת ומוליכה את הליגה הספרדית, הגיעה למפגש מול הקטלאנים כפייבוריטית ברורה, אך כפי שהיה במפגש הקודם בין הקבוצות בליגה, ברצלונה שוב התעלתה והשיגה ניצחון דרמטי מאין כמוהו. חואן קרלוס נבארו, הכוכב של הקטלאנים, שכיכב במשחק הליגה בין הקבוצות, היה בספק גדול למפגש הזה אך שיחק בסופו של דבר וגם תרם 11 נקודות.

אולם, כוכב הגדול של המשחק הזה היה פיט מייקל, הפורוורד האמריקאי הנהדר שהוביל את בארסה עם 26 נקודות ונתן את אחד ממשחקיו הגדולים מאז הגיע לקבוצה. אנטה טומיץ, הסנטר של ברצלונה קלע 20 נקודות מול האקסית. ארזם לורבק קלע 17 נקודות, כולל סל שיוויון מדהים ששלח את המשחק להארכה השנייה. סרחיו יול הוליך את ריאל מדריד עם 23 נקודות כולל שלשות גדולות בהארכה השנייה. סרחיו רודריגס הוסיף 18 לבלאנקוס, שהפסידו בפעם השנייה העונה לברצלונה והודחו מהגביע באופן מפתיע.

יריבה נוספת של מכבי תל אביב בטופ 16, קאחה לבוראל, השיגה גם היא את הכרטיס לשלב הבא, אבל לה זה הלך הרבה יותר בקלות. קאחה הביסה את סראגוסה 64:88, והיא תפגוש את ברצלונה בחצי הגמר. הקבוצה של ז'אן טבק לקחה את המשחק ברבע השלישי, אז היא דהרה ל-13:29 מהמם, והותירה אבק ליריבתה. מצ'איי לאמפה הצטיין עם 17 נקודות.

* במשחק חצי גמר הגביע היווני, הביסה אולימפיאקוס אלופת אירופה כצפוי את איקרוס החלשה, 63:85. גיורגיוס פרינטזיס סיים כקלע המוביל של האלופה עם 15 נקודות. ואסיליס ספאנוליס, הכוכב הגדול של אלופת אירופה הוסיף 10 נקודות כמו גם סלוקאס.גיורגי שרמנדיני, אקס מכבי, הוסיף שש נקודות למנצחים.

אולימפיאקוס, שרק במחזור הליגה האחרון ניצחה את פנאתינייקוס יריבתה המושבעת, תפגוש אותה שוב בגמר הגביע היווני שייערך ביום ראשון הבא.

מאצ'יי לאמפה, קאחה לבוראל. Rafa Rivas, GettyImages
משחק קליל בדרך לחצי הגמר. לאמפה/GettyImages, Rafa Rivas

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully