וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - הפועל רמת גן: קריאת השכמה

האלופה רוצה ניצחון ראשון אחרי חמישה מחזורים, האורדונים ינסו להימלט מהתחתית (ש', 18:00). חרסיסיץ' חוזר, בורגיץ' בחוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* זה יהיה בסך הכל מפגש הליגה הרביעי בין קרית שמונה להפועל רמת גן. האורדונים מעולם לא ניצחו את קרית שמונה: יש להם תיקו ושני הפסדים.

* המשחק היחיד בין הקבוצות שהתקיים בקרית שמונה היה בעונת 2010/11. קרית שמונה ניצחה 0:1 מפנדל של זוראן בלדובלייב.

* קרית שמונה לא ניצחה למעלה מחודשיים בבית, מאז המשחק ב-1 בדצמבר נגד רמת השרון (0:2).

* בארבעת המשחקים האחרונים שנערכו בקרית שמונה הובקעו בסך הכל שני שערים, שניהם באותו משחק (1:1, נגד הפועל חיפה).

* אלי כהן אימן ארבע פעמים נגד קרית שמונה. הוא ניצח פעם אחת, סיים עוד פעם בתיקו והפסיד פעמיים.

* הפועל רמת גן משחקת התקפי מאוד בחוץ. היא כבשה 14 שערים ב-10 משחקי חוץ, כולל 10 בששת המשחקים האחרונים.

נתונים: אתר דריבליסט

אלי כהן מאמן הפועל רמת גן. ברני ארדוב
ניצח רק פעם אחת את קרית שמונה. אלי כהן/ברני ארדוב

עירוני קרית שמונה:

אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון, בעירוני קרית שמונה מרגישים כי הפלייאוף העליון הולך וחומק להם בין האצבעות. האלופה אמנם לא התחזקה משמעותית בחלון העברות הנוכחי, אך בקריה מאמינים כי עם הסגל הנוכחי אפשר בהחלט להתברג בפלייאוף העליון ואולי אף לסיים עם כרטיס לאירופה. אם אכן בקרית שמונה רוצים לחלום, הם חייבים לנצח את הפועל רמת גן. המאמן ברק בכר מודע לחשיבות המשחק וערך אסיפה בכדי לדרבן את השחקנים לקראתו. "אנחנו חייבים לחזור ולנצח", אמר המאמן. "יש מאבק צמוד על הפלייאוף העליון ואנחנו חייבים לעשות הכל בכדי להתברג שם".

לאורך כל השבוע לא תרגל בכר את ההרכב לשבת, אך כרגע לא נראה שיעשה שינויים דרמטיים מהרכב שפתח מול הפועל עכו. בריאן חרסיסיץ' שישוב מהשעייה צפוי לחזור להרכב, אך בכר מתלבט אם זה יהיה על חשבונו של דן איינבינדר או על חשבון אדריאן רוצ'ט. התלבטות נוספת הקיימת אצל המאמן היא אם להרכיב את הרכש החדש אוסיי מאוולי במקומו של אופיר מזרחי הצעיר. בכל מקרה, בכר לא מתכוון לשנות את שיטת המשחק.

הפועל רמת גן:

בהפועל רמת גן מבינים שאם הקבוצה לא תתחיל לצבור נקודות במשחקים שעוד נותרו עד לסיום העונה הסדירה, היא תיקלע למאבקי הירידה לקראת פתיחת משחקי הפלייאוף התחתון. הרמת גנים היו די פעילים בחלון ההעברות שנסגר בשבוע שעבר וצירפו את הבלם זאב חיימוביץ', החלוץ הרומני דורין גוגה, הקשר רן יצחק מרמת השרון ואת בן בן יאיר שהגיע בהשאלה ממכבי תל אביב.

המאמן אלי כהן יחסר את מיכאל זנדברג החולה, וובה בראון, ארתור אטצזיאנוב, טל מעבי וטל חן הפצועים. תמיר בן עמי צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי, כאשר אופיר חמו יפתח שוב במקומו של זנדברג בקישור. מיראן בורגיץ' שנשאר בסופו של דבר בקבוצה, יפתח בחוד, כאשר חלוץ הרכש גוגה צפוי להשתלב במהלך המשחק. השחקנים ערכו היום את האימון המסכם לקראת משחק החוץ נגד קרית שמונה ובסיומו יצאה הקבוצה לבית מלון במטולה, שם תשהה עד מועד המשחק מחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בריאן חרסיסיץ' שחקן עירוני קרית שמונה לפני עוז ראלי שחקן בני יהודה. יותם רונן
חוזר להרכב, רק על חשבון מי? בריאן חרסיסיץ'/יותם רונן

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: סינטאיהו סלליך

הקשר שהגיע ממכבי חיפה העונה הוא ללא ספק הברומטר של הקבוצה מהצפון. כאשר סלליך מצוין, בדרך כלל האלופה יורדת עם שלוש הנקודות, ומחר היא יודעת שהן קריטיות מאוד במאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון. משחק טוב של הקשר, וקרית שמונה ככל הנראה תחזור עם הנקודות.

הפועל רמת גן: מיראן בורגיץ'

עד כה לא קיבל בורגיץ' יותר מדי הזדמנויות להוכיח את יכולתו ויתרה מכך, הוזכר כל הזמן כמועמד לעזוב בינואר. אז חלון ההעברות נסגר ובורגיץ' נשאר בסופו של דבר בקבוצה, וכעת יצטרך להוכיח שההימור של אלי כהן עליו היה נכון. רמת גן סובלת העונה מבעיה חמורה בחוד ואולי עכשיו כשבורגיץ' הבטיח את מקומו עד סוף העונה, הוא יצליח למצוא את הרשת.

שחקן הפועל רמת גן מיראן בורגיץ'. ברני ארדוב
יפתור את הבעיה של רמת גן בהתקפה? מיראן בורגיץ'/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, שיר צדק, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', אדיראן רוצ'ט (דן איינבינדר), דרקו טאסבסקי, סינטאיהו סלליך, אופיר מזרחי (אוסיי מאוולי), שמעון אבוחצירא.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, ברנאר אוננגה, זאב חיימוביץ', תמיר בן עמי, ג'יבריל סידיבה, עומר בוקסנבוים, אופיר חמו, ישראל זגורי, דויד מנגה, מיראן בורגיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully