וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה - בני יהודה: "במצבנו אסור לזלזל באף קבוצה"

טל בנין ערך אסיפה קשה לשחקניו לפני בני יהודה (17:00, ספ' 2) בה כעס על חוסר הרצינות. קשטן לא יבצע שינויים בהרכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* 98 משחקי ליגה נערכו בין מכבי נתניה לבני יהודה. הצהובים מובילים 28:34 בניצחונות, ועוד 36 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשנתניה מארחת, בני יהודה לא בפוקוס: רק שש פעמים הזהובים ניצחו בחוץ ועוד 17 פעמים סיימו בתיקו. יתר 27 המשחקים נגמרו בניצחון ביתי.

* ניצחון החוץ האחרון של בני יהודה על נתניה היה במאי 2011, 0:4.

* דרור קשטן אימן 23 פעמים נגד נתניה ב-16 השנים האחרונות וניצח 11 משחקים. שבעה נוספים נגמרו בתיקו ורק חמישה מהם הוא הפסיד.

* במשחקי החוץ מול נתניה יש לקשטן שלושה ניצחונות, ארבעה הפסדים וחמש תוצאות תיקו.

* טל בנין אימן פעמיים נגד בני יהודה – ופעמיים הפסיד. 1:0 בעונה שעברה עם הפועל חיפה, 3:0 העונה עם נתניה.

* פברואר הוא אחד החודשים היותר טובים של בני יהודה. יש לה 47.65 אחוזי הצלחה בחודש השני של השנה.

* אבל גם מכבי נתניה עושה חיל בפברואר, עם 52.05 אחוזי הצלחה לאורך השנים.

לאתר דריבליסט

דרור קשטן מאמן בני יהודה. מגד גוזני
אימן 23 פעמים נגד נתניה ב-16 השנים האחרונות וניצח 11 משחקים. דרור קשטן/מגד גוזני

מפתחות והכנות:

מכבי נתניה:

טל בנין נזף בשחקניו באימון המסכם ואמר כי הוא מרגיש חוסר רצינות מצידם. המאמן זעם על כך שהשחקנים לא התאמצו באימון ובסיום האימון ערך שיחה בה אמר להם כי הוא מצפה מהם להרבה יותר רצינות. "זה שניצחנו את הפועל תל אביב בטח לא נותן לגיטימציה לאף אחד לזלזל ביריבה אחרת ובטח לא בבני יהודה".

שחקנים בקבוצה אמרו כי השיחה העירה אותם והתקווה היא שאכן תופגן רצינות במשחק, "זה היה נראה כאילו יש כמה שחקנים שהנצחון על הפועל גרם להם לשכוח מה עברנו השנה. במצבנו אסור לנו לזלזל בשום קבוצה. אנחנו חייבים לשחק כמו בתקופה האחרונה".

למרות האימון היום בנתניה ציינו כי במהלך כל השבוע האימונים התנהלו ברמה גבוהה והשחקנים הביעו רצינות. עומר פרץ צפוי לחזור להרכב על חשבונו של עומר צלישר בעוד עלי חטיב יחזור לסגל.

בני יהודה:

אחרי שני ניצחונות רצופים מול קבוצות הצמרת מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, ינסו מחר (שבת) שחקני בני יהודה לצבור שלוש נקודות נוספות גם מול יריבה מהחלק התחתון של הטבלה, כאשר יגיעו למפגש מסקרן מול מכבי נתניה שמחצה בשבוע שעבר 0:3 את הפועל תל אביב.

למעט הבלם הפצוע סארי פלאח שגמר את העונה, יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן דרור קשטן. הבלם אביב חדד והקשר ננאד מרינקוביץ' סיימו לרצות עונשי הרחקה וצפויים לשוב לסגל. על פי האימון הטקטי המסכם, צפוי קשטן לפתוח עם הרכב זהה להרכב שפתח בניצחון 0:2 נגד מכבי חיפה במחזור שעבר, כאשר יגיל ביטון יפתח כבלם לצידו של גל כהן ועוז ראלי יתופקד שוב בעמדת המגן השמאלי. רפי דהן וקסטוטיס איבשקביצ'יוס יפתחו בקישור האחורי. אמיר עגייב, שלו מנשה ופדרו גלבאן ישלימו את חוליית הקישור ואדם הרפקה יפתח כחלוץ בודד.

השוער הניגרי דלה איינוגבה סיפר לחבריו באימון, כי בשל העובדה שלא נכלל בסגל נבחרת ניגריה שהעפילה לאליפות אפריקה, הוא פיספס עד כה מענקים בגובה של 50 אלף דולר. זכייה בגביע שווה לשחקני ניגריה 50 אלף דולר נוספים, כך שבמקרה של זכייה יפספס איינוגבה מענק כספי של 100 אלף דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן מכבי נתניה טל בנין. מגד גוזני
שיחה קשה עם השחקנים. טל בנין/מגד גוזני

יעמוד למבחן:

מכבי נתניה: דרגאן צ'ראן

הסרבי של נתניה בתקופה מצויינת ובמשחק כזה הוא יצטרך להקרין מהקור רוח שלו לקבוצה ולהכריע את המשחק בהזדמנויות שיהיו למארחת.

בני יהודה: אדם הרפקה

חלון ההעברות נסגר ובני יהודה לא צירפה חלוץ ישראלי או זר על חשבונו של הרפקה שהיה מועמד לשחרור. בקבוצה מקווים שכעת, אחרי שלחץ השחרור הוסר ממנו, יצליח ההונגרי הצעיר לפרוע מעט שטרות ויתחיל לכבוש. בני יהודה משוועת לגולר בחלק הקדמי, בטח בשלב כזה של העונה שכל משחק הופך לקריטי במאבק על מקום בפלייאוף העליון.

דרגאן צ'ראן שחקן מכבי נתניה לפני יא יא פטי שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
ימשיך בתקופה הנהדרת? דרגאן צ'ראן/ברני ארדוב

הרכבים משוערים:

מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, עומר פרץ, ברונו פיניירו, עידו לוי(אורי שטרית), עמרי בן הרוש, קובי דג'אני, בן בנימין, פיראס מוגרבי, יוסי שבחון, דרגאן צ'ראן, אחמד סבע.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, יגיל ביטון, עוז ראלי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, רפי דהן, שלו מנשה, אמיר עגייב, פדרו גלבאן, אדם הרפקה (אור ברוך)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully