וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל עכו: דוידזאדה ונעים ביציע

בבאר שבע עוצרים את מדיניות השחקנים שמבקשים פתיחת חוזה, המגן מושעה (ש', 18:00). מאמן עכו יעביר הוראות לעוזרו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

* הפועל באר שבע ניצחה שבעה מ-13 המשחקים שלה בליגה מול הפועל עכו לאורך ההיסטוריה. עכו ניצחה ארבעה מהם ועוד שניים נגמרו ללא הכרעה.

* כשהמשחק נערך בבאר שבע, עכו טובה יותר ועדיין לא הושג תיקו: עכו ניצחה שלוש פעמים משבעה משחקים, באר שבע ניצחה את ארבעת הנותרים.

* מאז שהפסיקה לנצח, אי שם במחזור השישי, עכו לקחה חמש נקודות בלבד מ-15 משחקים. 20 אחוז מהנקודות האלה, כלומר נקודה אחת שלמה, היא לקחה מהפועל באר שבע בסיבוב הקודם.

* יובל נעים אימן שש פעמים נגד הפועל באר שבע. יש לו שני ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים.

* אלישע לוי אימן שבע פעמים נגד הפועל עכו ומעולם לא הפסיד: יש לו שישה ניצחונות ותיקו.

* זה קרב בין שניים מהחלוצים הטובים בליגה: תומר סוויסה מבאר שבע (שמונה שערים) לבין אוהד קדוסי (11 שערים). בהתחשב בזה שעכו כבשה 23 שערים, קדוסי הוא פקטור משמעותי יותר מסוויסה עבור קבוצתו.

נתונים: אתר דריבליסט

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
מעולם לא הפסיד לעכו. אלישע לוי/קובי אליהו

מפתחות והכנות:

הפועל באר שבע:

"שחקנים שימרדו במועדון פשוט לא יהיו פה. לא נהיה כפופים לאיומים וסחיטות מצד שחקנים שמחזיקים בחוזה. הפועל באר שבע זה מועדון גדול, ומי שלא רוצה לשחק כאן מוזמן ללכת". כך אמרו הבוקר בהפועל באר שבע בעקבות הפרסום אמש על ההחלטה להשעות את המגן אופיר דוידזאדה והמדיניות של שחקנים בשנים האחרונות לאיים בעזיבה אם לא יקבלו שדרוג בחוזה. כפי שפורסם שלשום בוואלה! ספורט, במועדון החליטו לשקול אפשרות להשעות את המגן מכל פעילות בעקבות החרמת האימון ביום שלישי. גורם בקבוצה הוסיף: "מהיום לא נוותר בקלות ולא נשמש כבני ערובה לעובדה שמדובר בשחקני בית. אלונה ברקת משקיעה המון בשחקנים, הגיע הזמן שיחזירו לה על ההשקעה ולא ינהגו בכפיות טובה". גם היום שוחח דוידזאדה עם אלישע לוי, שאפשר לו להתאמן אבל הודיע לו שכרגע הוא לא בסגל, אלא אם כן יחליט לשנות את דעתו. מקורב לשחקן אמר: "אופיר לא מנסה לסחוט אף אחד, אלא להתאים את החוזה שלו כיאה למעמדו כשחקן הנבחרת האולימפית של ישראל".

מי שצפוי לפתוח בהרכב במקום דוידזאדה המושעה הוא קלמי סבן, שחוזר מהרחקה. הבלם בויאן מרקוביץ' חוזר לסגל ויפתח בהרכב במקומו של בן והבה, למרות שביעות הרצון ממנו. רביד גזל יחזור לסגל ואמור להשתלב בהמשך המשחק. מלבד השינוי בהגנה, לוי לא מתכוון לערוך שינויים נוספים. המאמן הדגיש במהלך השבוע את חשיבות הניצחון על הפועל עכו, שיכול לקרב את הקבוצה צעד נוסף במאבק על כרטיס לפלייאוף העליון.

הפועל עכו:

הצרות בהפועל עכו נמשכות אחרי שאתמול (חמישי) התברר סופית שיובל נעים לא יוכל להדריך את הקבוצה במשחק החשוב נגד באר שבע מאחר שחוזהו עדיין לא הופקד בבקרת התקציבים, ובעכו מתקשים להעמיד בטוחות לכך. משמעות הדבר היא שעוזרו איציק טוויזר יהיה זה שינהל את המשחק, בעוד נעים ינסה להעביר את ההוראות שלו מהיציע. למרות הדברים, נעים לא מתכוון להרים ידיים ומקווה שהעניין ייפתר עד לשבוע הבא.

עכו, שנמצאת במקום האחרון בטבלה, מקווה לאסוף ניצחון ראשון אחרי 15 משחקים רצופים, והמאמן שוחח עם שחקניו היום, וביקש מהם לשים דגש על משחק ההגנה: "אני רוצה ששחקנים מהקישור יחזרו לעמדות שלהם. באר שבע תפתח חזק והם מגיעים עם הרבה ביטחון. אנחנו צריכים לשחק זהיר ולנצל את המצבים שנגיע אליהם במשחק". המאמן ימשיך כמעט עם אותו הרכב שפתח בשבוע שעבר נגד קרית שמונה, פרט לשינוי אחד כשיובל שבתאי שהיה מורחק בשבוע שעבר יחליף את יובל שוואט. תמיר כחלון עדיין לא כשיר, וגיא דיין ימשיך במקומו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בויאן מרקוביץ', הפועל באר שבע, ומל טוטו תמוז, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
פותח למרות שביעות הרצון מוהבה. מרקוביץ'/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: סיראז' נאסר

בבאר שבע סבורים שחלק מחוסר ניצול הפוטנציאל שלו כרוך בתחרות הגדולה על ההרכב, שכנראה גורמת לנאסר לעתים לאיבוד הביטחון. לאחר שדיא סבע עזב, התחרות של נאסר שמקבל מעמד של שחקן בית במועדון תהיה בעיקר עם ניקולס פלצ'וק, והטאבו והמעמד שהוא מקבל יהפכו לחזקים מתמיד. זאת בהחלט קריאה אחרונה לקשר, שהועדף על פני סבע בעיקר בגלל עבודת ההגנה שלו, להראות מה הוא יודע.

הפועל עכו: אמייה טגה

עכו נמצאת במשבר עמוק וכחלק מהניסיון שלה לצאת מהמצב הזה, היא זקוקה לשחקנים עם ניסיון שייקחו אחריות. כדי לעצור את החלוצים המסוכנים של באר שבע, הקשר האחורי של עכו יהיה חייב לשלוט במרכז המגרש ולמנוע מבאר שבע לפתח התקפות שעלולות לסכן את קבוצתו.

אמייה טגה שחקן הפועל עכו. קובי אליהו
עכו זקוקה לניסיון שלו. אמייה טגה/קובי אליהו

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: גליל בן שנן, אביתר אילוז, עודד גביש, בויאן מרקוביץ', קלמי סבן, וויליאם סוארס, פטריק אוסיאקו, אבירם ברוכיאן, סיראז' נאסר (ניקולס פלצ'וק), דובב גבאי, עידו אקסברד.

הפועל עכו: דודו גורש, שגיב כהן, אדי גוטליב, משה מישאלוב, מהראן אבו ריא, ברניסלב יובאנוביץ', אמייה טגה, יובל שבתאי, גיא דיין, נבושה מרינקוביץ', אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully